Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wat ook heel intressant is om te bezoeken en te fotograferen is de middenbeemster , schermerhorn daar staan heel veel molens /openluchtmuseum van molens, en de zaanse schanst
Mooie plekjes genoeg in Nederland.
Ik ben benieuwd waar de TS uiteindelijk is heengegaan.
Toch mag ik hopen dat hij niet blind vertrouwt op de tips in dit topic.
De TS wilde graag naar een stad met geschiedenis om daar 24 uur te fotograferen.
Als er vervolgens de Rijp en Durgerdam wordt voorgesteld........................
Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudtBekijk bericht
.............
Toch mag ik hopen dat hij niet blind vertrouwt op de tips in dit topic.
De TS wilde graag naar een stad met geschiedenis om daar 24 uur te fotograferen.
Als er vervolgens de Rijp en Durgerdam wordt voorgesteld........................
Als de TS steden zoekt met geschiedenis liggen die toch zo voor de hand , daarvoor moet hij BD niet raadplegen , de kleine mooie plekjes zijn moeilijker, lijkt me
Stadjes aan het water die ik de moeite vind:
in Zeeland: Middelburg,
Vlissingen (dichtbij passerende zeeschepen, loodsboten, jachthaven),
Zierikzee (overdag: toren die je in kan klimmen: mooi uitzicht over Oosterschelde, oude huisjes.
aan het Ijsselmeer: Hoorn, Volendam, Medemblik.
Comment