Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locaties huwelijksfoto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Locaties huwelijksfoto's

    Hallo allen,

    ik ben op zoek naar een aantal leuke locaties (zowel binnen als buiten) voor een trouwshoot in juni 2011, en dit in de buurt van Tienen-Hoegaarden. Om te beginnen wil ik nu al duidelijk stellen dat ik daarmee niet het werk afneem van professionals, want het wordt door een erkende fotograaf met btw nummer gedaan. Ja ik kan het hem vragen waar enzo, maar hij is ook niet van de regio en bovendien wilde ik nog wat extra ideetjes opdoen.

    De toontuinen van Hoegaarden zijn naar't schijnt al een leuke buitenlocatie, maar ook alternatieven zijn welkom. Voor binnenlocaties weet ik het nog niet zo meteen. Alle ideeën zijn welkom, hartelijk dank voor alle hulp!
    Canon 450D

    Portfolio

  • #2
    Re: Locaties huwelijksfoto's

    In Tienen bij de ruïnes of zo?
    Of in Hoegaarden in de toontuinen?
    www.knfotostudio.be

    Comment


    • #3
      Re: Locaties huwelijksfoto's

      Ik weet wel een paar buitenlocaties in Tienen:
      - Station
      - Afgebrand begijnhof
      - Stadspark
      - Binnenplein Toreke
      - Viandra domein
      Canon 50D, Canon F4 24-105mm, Canon 10-22mm, Canon F1.8 50mm
      Flickr page

      Comment


      • #4
        Re: Locaties huwelijksfoto's

        Denk dat je moet kijken naar wat bij het bruidspaar past. Hebben zij duidelijke hobby's/andere kenmerken bijvoorbeeld? Op deze manier worden de foto's ook echt voor hen en niet 'standaard'.

        Als zij geen voorkeuren hebben, kun je inderdaad bovenstaande opties overwegen.
        WillemClassensDesign: Mijn website
        Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
        Flitsers:HVL-F42AM;

        Comment


        • #5
          Re: Locaties huwelijksfoto's

          Er zijn geen duidelijke voorkeuren dus dan is het idd misschien iets moeilijker.

          Kennen jullie eventueel nog een aantal binnenlocaties in de buurt? Ook locaties buiten zijn nog altijd welkom! Hartelijk dank
          Canon 450D

          Portfolio

          Comment


          • #6
            Re: Locaties huwelijksfoto's

            Suikermuseum in Tienen biedt mogelijkheden denk ik, maar 1) is wel oer-cliché en 2) heb er nooit gefotografeerd, dus spreek niet uit ervaring...
            www.135mm.be
            @135mm_leuven
            info@135mm.be

            Comment


            • #7
              Re: Locaties huwelijksfoto's

              Idd, het suikermuseum is zowat de enige binnenlocatie die ik ken. Maar net als de afgebrande kerk in Tienen, is dat zo cliché dat echt alle originaliteit weg is. Iedereen neemt die locaties. Maar zoals blijkt, is het ook niet zo eenvoudig om alternatieven te vinden . Wel jammer, maar we geven de hoop nog niet op
              Canon 450D

              Portfolio

              Comment


              • #8
                Re: Locaties huwelijksfoto's

                Misschien kan Google Maps je wel helpen?

                Comment

                Working...
                X