Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex Locaties

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Urbex Locaties

    Oorspronkelijk geplaatst door Wimmeke76 Bekijk bericht
    Noisy is momenteel nog bezoekbaar, maar hou er rekening mee dat de plaatselijke boswachter staaltjes verzameld van autobanden. Afgelopen weekend stonden er een viertal auto's van urbexers telkens met één platte band.
    Zijn ze tegenwoordig zo gek om het domein op te rijden ?

    Comment


    • Re: Urbex Locaties

      Oorspronkelijk geplaatst door mel7 Bekijk bericht
      Ben het beperkt eens met ' zoek en je zult vinden '. Ik beoefen nu een 12 tal jaar deze tak van fotografie en hierdoor ben ik al op vele magische plaatsen geweest, heb spannende dingen meegemaakt en soms hachelijke situaties beleefd...ik ben nu een aantal weken aan het zoeken achter een locatie in Duitsland en ik heb nu zowat alle middelen die ik beschikbaar heb gebruikt en deze keer lukt het me niet. Dus ' zoek en ge zult vinden' gaat niet altijd op.
      Klopt : ik heb er één die ik alleen weet liggen : Farm LD
      Maar ik ga eens snuisteren in mijn Duitsland locaties, je maakt me nieuwsgierig.

      Comment


      • Re: Urbex Locaties

        Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
        Klopt : ik heb er één die ik alleen weet liggen : Farm LD
        Maar ik ga eens snuisteren in mijn Duitsland locaties, je maakt me nieuwsgierig.
        Ben zeer benieuwd
        Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
        www.ginodepreter.com

        Comment


        • Re: Urbex Locaties

          Oorspronkelijk geplaatst door mel7 Bekijk bericht
          Ben zeer benieuwd
          Het heeft me geen 2 minuten gekost. Blijkbaar heb je niet de juiste connecties, anders gezegd : het is wel nuttig als je een bepaalde status hebt in het wereldje
          Schijnt moeilijk te zijn om binnen te komen, klimwerk nodig.

          Ik moet er eens werk van maken om al die Duitse locaties als pinnetjes te zetten op GE.
          Wel veel werk.

          Comment


          • Re: Urbex Locaties

            Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
            Het heeft me geen 2 minuten gekost. Blijkbaar heb je niet de juiste connecties, anders gezegd : het is wel nuttig als je een bepaalde status hebt in het wereldje
            Schijnt moeilijk te zijn om binnen te komen, klimwerk nodig.

            Ik moet er eens werk van maken om al die Duitse locaties als pinnetjes te zetten op GE.
            Wel veel werk.
            gij zijt snel! mij kosten het 5min! (ben wel ondertussen koffie gaan maken)
            þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
            Freelance bedrijfsfotograaf
            klikerdeklik hier voor mijn website!

            Comment


            • Re: Urbex Locaties

              Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
              Hàh, dacht ik even meteen aan de beheerder van urbex.nl
              (http://www.andrejoosse.nl/site/)

              Da's wel een leuke kerel, die ik meer dan 10 jaar terug eens ontmoette op een forummeeting van een Lomo forum dat hij toen ook beheerde.
              Als je hem ooit eens tegenkomt op een locatie (want hij komt soms ook urbexen in België), doe hem de groeten van "Dikkie"
              Ik beheerde (verleden tijd) en dat was niet urbex.nl maar urbanexploration.be ;-)
              þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
              Freelance bedrijfsfotograaf
              klikerdeklik hier voor mijn website!

              Comment


              • Re: Urbex Locaties

                Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
                gij zijt snel! mij kosten het 5min! (ben wel ondertussen koffie gaan maken)

                Staat gewoon te grabbel op het elitegedeelte van earthview. Ik dacht dat het moeilijker ging zijn.
                Weet jij toevallig iets over de status van Le Chat Noir ??? Die begeestert me al lang maar de vorige keer ben ik niet binnengeraakt (rolluik was te zwaar voor mij alleen).
                Ik wil met alle geweld die ongelofelijke vloer met mijn eigen ogen zien.

                Comment


                • Re: Urbex Locaties

                  Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
                  Ik beheerde (verleden tijd) en dat was niet urbex.nl maar urbanexploration.be ;-)
                  Is dat deze waar EllenVH later nog gemodereerd heeft ?
                  Of was dat urbanexplorationforum.be ?
                  Een mens raakt de tel kwijt. Op het gebied van fora ben ik sinds het stoppen van EV een beetje wees, ik kan me maar niet aanpassen. Ik heb van Michel (urbexeurope.eu) mijn status mogen behouden maar het zijn allemaal onbekenden voor mij.
                  Nog over waterworks : ik lees dat Foantje schrijft dat hij er ei zo na zijn nek heeft gebroken en Stefaan is nu niet meteen de eerste de beste, daar kan ikzelf nog een hele dikke punt aan zuigen.
                  Maar Farm LD kent hij zeker niet

                  Comment


                  • Re: Urbex Locaties

                    Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                    Het heeft me geen 2 minuten gekost. Blijkbaar heb je niet de juiste connecties, anders gezegd : het is wel nuttig als je een bepaalde status hebt in het wereldje
                    Schijnt moeilijk te zijn om binnen te komen, klimwerk nodig.

                    Ik moet er eens werk van maken om al die Duitse locaties als pinnetjes te zetten op GE.
                    Wel veel werk.
                    Ondertussen ook gevonden.
                    Als je goed Duits kent is het makkelijk gevonden

                    Ik heb een krantenartikel gelezen van Juni 2013 waar de Stad plannen heeft om het beschermd gebouw te redden van verval en er een nieuwe bestemming aan te geven.
                    Een ruimtelijk ordeningsplan werd daarvoor opgesteld en onderzoeken voor sanering werden aangevraagd.

                    Na de vakantie zou er een hoorzitting plaatsvinden voor mogelijke kopers.
                    Er staat zelfs een foto bij van de rondleiding van geïnteresseerden in het gebouw.

                    Met andere woorden, snel zijn is de boodschap
                    Last edited by zunoel; 18 januari 2014, 21:04.
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                    Comment


                    • Re: Urbex Locaties

                      Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                      Is dat deze waar EllenVH later nog gemodereerd heeft ?
                      Of was dat urbanexplorationforum.be ?
                      Een mens raakt de tel kwijt. Op het gebied van fora ben ik sinds het stoppen van EV een beetje wees, ik kan me maar niet aanpassen. Ik heb van Michel (urbexeurope.eu) mijn status mogen behouden maar het zijn allemaal onbekenden voor mij.
                      Nog over waterworks : ik lees dat Foantje schrijft dat hij er ei zo na zijn nek heeft gebroken en Stefaan is nu niet meteen de eerste de beste, daar kan ikzelf nog een hele dikke punt aan zuigen.
                      Maar Farm LD kent hij zeker niet
                      Idd dat is hem... Op ev heb ik ook gezeten :-)
                      Waterworks is geen simpele entree
                      þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
                      Freelance bedrijfsfotograaf
                      klikerdeklik hier voor mijn website!

                      Comment


                      • Re: Urbex Locaties

                        en wat moet ik me voorstellen bij: geen simpele entree?
                        Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
                        www.ginodepreter.com

                        Comment


                        • Re: Urbex Locaties

                          Oorspronkelijk geplaatst door mel7 Bekijk bericht
                          en wat moet ik me voorstellen bij: geen simpele entree?
                          Klim +\- 2m door een gat in raam waar een normale mens met een normaal postuur met moeite/niet doorgeraakt en dan direct weer naar beneden zonder grip
                          þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
                          Freelance bedrijfsfotograaf
                          klikerdeklik hier voor mijn website!

                          Comment


                          • Re: Urbex Locaties

                            +- 2m? vanaf het afdak gemeten dan?
                            en binnen is het een meter of 5 naar beneden, als je geluk hebt staat de ladder nog tegen de muur, maar die komt 2m te kort.

                            Comment


                            • Re: Urbex Locaties

                              Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
                              Klim +\- 2m door een gat in raam waar een normale mens met een normaal postuur met moeite/niet doorgeraakt en dan direct weer naar beneden zonder grip
                              een goed touw meenemen is mss een hulp?
                              Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
                              www.ginodepreter.com

                              Comment


                              • Re: Urbex Locaties

                                Oorspronkelijk geplaatst door mel7 Bekijk bericht
                                een goed touw meenemen is mss een hulp?
                                Een lenige rat meenemen die de deur kan opendoen ;-)
                                5 m okey had iets gehoord van 2 m klim maar dat zal vanaf de ladder geweest zijn ( ben er zelf nog niet geweest)
                                þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
                                Freelance bedrijfsfotograaf
                                klikerdeklik hier voor mijn website!

                                Comment

                                Working...
                                X