Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cuba 2011

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Cuba 2011

Hoikes Cubaliefhebbers,

Deels verrast en moreel verplicht na de vele spontane reacties , waarvoor dank.....deel ik graag toch wat beelden van mijn fantastiche rondreis ( zie link )

NIKON D700 & NIKON D300 Telephoto AF Micro-Nikkor 105mm f/2.8 G ED-IF, AF-S VR Autofocus lens, 18-200mm f/3.5-5.6 G ED-IF, AF-S DX VR Autofocus lens, Nikkor AF 80-400/4.5-5.6 ED D VR. Tokina SD 12-24(IF) DXII, Nikon SB 900.

Comment

Mooie reeks!

Ik heb nog veel te leren en krijg daarom graag veel opbouwende kritiek.

Comment

Hallo
        Zijn er enkele jaren geleden ook geweest en gaan zeker nog eens terug
        Tips voor Havana zijn zeker de Paseo del prada (van het capitool richting zee) met al zijn prachtige huizen in hun vergane glorie
        De Malecon (boulevard langsheen de zee) zeker in de vroege avond maar liefst niet in je eentje met je dure apparatuur
        Uiteraard zijn er nog tal van andere mooie dingen te zien maar deze twee worden vaak vergeten en zijn zeker de moeite waard om mooie plaatjes te schieten
        Goeie reis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jefken 53 Bekijk bericht
          Hallo
          Zijn er enkele jaren geleden ook geweest en gaan zeker nog eens terug
          Tips voor Havana zijn zeker de Paseo del prada (van het capitool richting zee) met al zijn prachtige huizen in hun vergane glorie
          De Malecon (boulevard langsheen de zee) zeker in de vroege avond maar liefst niet in je eentje met je dure apparatuur
          Uiteraard zijn er nog tal van andere mooie dingen te zien maar deze twee worden vaak vergeten en zijn zeker de moeite waard om mooie plaatjes te schieten
          Goeie reis
          Bedankt voor deze ( late ) tip :-)
          Mijn rondreis van 3 weken zit er ondertussen al twee maanden op; Ik heb uiteraard de plaatsen die je vernoemd zeker gedaan. Mijn hotel Plaza lag op wandelafstand van de Prado en Malecon. In mijn reeks op flickr zijn enkel beelden te zien van Trinidad,één van de 14 plaatsen.... dus onbegonnen werk om de 11000 plaatjes allemaal online te plaatsen als je weet dat het allemaal RAW beelden zijn.
          Maar wie weet , als ik nog eens de tijd vindt ?
          NIKON D700 & NIKON D300 Telephoto AF Micro-Nikkor 105mm f/2.8 G ED-IF, AF-S VR Autofocus lens, 18-200mm f/3.5-5.6 G ED-IF, AF-S DX VR Autofocus lens, Nikkor AF 80-400/4.5-5.6 ED D VR. Tokina SD 12-24(IF) DXII, Nikon SB 900.

Comment

Working...
          X