Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Berlijn enkel met tele?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Berlijn enkel met tele?

    Hallo DeKevin,

    Zit er een stabilizer op die 18-250? Ik heb onlangs een 18-200 van Tamron gekocht zonder stabilizer en ik merk dat mijn (vooral breedhoek) foto's minder scherp zijn dan bij mijn 18-55.
    Dit zou een gekend issue zijn bij lenzen met zowel breedhoek als zoom...
    http://www.nicolasdecorte.be

    Comment


    • #17
      Re: Berlijn enkel met tele?

      Ik ben in oktober vier dagen in Berlijn geweest, en heb voor de aardigheid even de brandpuntsafstand van mijn (weerhouden) foto's bekeken :
      • 45% : <of= 20 mm
      • 38% : 21 - 50 mm
      Ik moet wel bekennen dat tijdens mijn bezoek het jaarlijkse "Festival of Lights" aan de gang was, wat maakte dat ik 's avonds nog heel wat kleurig verlichte gebouwen ben gaan fotograferen, vaak in groothoek.

      mijn favoriete plekje is de Gendarmenmarkt, waar je trouwens voor een appel en een ei naar de koepel van de Französischer Dom kunt.
      Treptower Park, één van de Sovjet herdenkingsmonumenten en wel wat moeilijker bereikbaar en station Jannowitzbrücke vind ik ook wel iets heel bijzonders hebben.

      de Niederkirchenerstrasse en de Potzdammer Platz zullen volgens de meeste reisgidsen wel mee tot de must do's horen, zeker ?

      Comment


      • #18
        Re: Berlijn enkel met tele?

        Oorspronkelijk geplaatst door Waldorf27 Bekijk bericht
        Hallo DeKevin,

        Zit er een stabilizer op die 18-250? Ik heb onlangs een 18-200 van Tamron gekocht zonder stabilizer en ik merk dat mijn (vooral breedhoek) foto's minder scherp zijn dan bij mijn 18-55.
        Dit zou een gekend issue zijn bij lenzen met zowel breedhoek als zoom...
        De stabilisatie zit in de body

        Comment

        Working...
        X