Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

New York - afpingelen bij BH photo

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• New York - afpingelen bij BH photo

Ladies & Gents,

Velen van jullie zijn al naar BHphoto in NYC geweest. Mijn vraag: is het daar de gewoonte af te pingelen :-) ? Heb even online naar de prijzen gekeken en zijn niet zo fantastisch.
    Uit vorige reizen naar LV en LA bvb weet ik dat er in veel fotozaken gerust over de prijs te onderhandelen valt...

thanks

Re: New York - BH photo

Dat onderhandelen kan je wel in de kleinere winkels in de toeristische centra proberen omdat de prijzen daar toch overdreven zijn (zoals in San Francisco aan de waterkant bv) maar bij B&H gaat dat niet lukken: het is een erg grote winkel waar kje met bedienden te maken hebt en niet met de eigenaar onderhandelt. Prijzen zijn de laatste tijd inderdaad aan het nivelleren en de koers van de dollar helpt op het moment ook niet echt....
    Web: http://www.hanscouwenbergh.be
    Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Pingelen zit er niet in denk ik. Kiezen, proberen en dan afrekenen aan de kassa. Beschouw het als een supermarkt voor foto/vdeo/tv... apparatuur. Daar pingel je ook niet af
      Canon 50D, Canon F4 24-105mm, Canon 10-22mm, Canon F1.8 50mm
      Flickr page

Comment

Het is een fotowinkel, geen tapijtensouk :-)
        Het verwondert me dat je de prijzen niet zo speciaal vindt. Meestal zijn de prijzen er net heel concurrentieel. Wat wel kan zijn is dat - als je elders iets goedkoper hebt gezien - je hen kan vragen of ze het ook aan die prijs kunnen leveren. Dat is mij al voorgekomen (weliswaar bij een internetbestelling). De verkoper checkt dan even met z'n verantwoordelijke en indien mogelijk (wat bij mij het geval was) krijg je dan de lagere prijs.
        Laad alvast je Visa-kaart op, want het is heel moeilijk om bij B&H rond te lopen en met lege handen terug buiten te komen :-)
        Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
        Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link.
        GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.

Comment

Ik herinner me 8 kassa's en ongeveer 50 verkopers, het is een grote supermarkt met experten in elk vakgebied. Afpingelen gaat niet :-). Let wel op, als je een beetje fotofiel bent, dan ben je er een halve dag zoet...
          Canon 40D + 17-55 2.8 + 70-200 4.0 IS L
          mountainbiken in nepal

Comment

Working...
          X