Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's van Bangkok, Vietnam & Cambodja

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Foto's van Bangkok, Vietnam & Cambodja

Hey iedereen, deze zomer ben ik voor 24 dagen naar Vietnam & Cambodja geweest. Enorm toffe reis, prachtige dingen gezien en uiteraard heftig in de weer geweest met camera. Hopelijk is dit het juiste subforum om mijn foto's te kunnen delen met anderen
    Een selectie van mijn foto's kan je terugvinden op m'n website: http://www.jonasdegent.be/portfolio/bkkvietnamcamb/

Tot later, Jonas
    http://www.jonasdegent.be/

Re: Bangkok, Vietnam & Cambodja

Mooie foto's Jonas!

Ik vertrek volgende maand voor 3 weken naar Cambodja, als je tips hebt, hoor ik ze graag van je!

Dat mag zowel op fotografiegebied als algemeen zijn.
    Canon EOS 60d - Sigma AF 17-50mm f/2.8 EX DC HSM OS - Canon EF 50mm F/1.4 USM - Canon EF 70-200mm f/4L IS USM - Canon Speedlite 430EX II

Comment

De hint van Vietnam mag je gerust mijn richting uitsturen Ik vertrek begin maart voor 29 dagen naar daar.

Zitten echt wel mooie foto's tussen Jonas!! Als je wat meer feedback/respons wilt op je foto's denk ik dat er beter wat post in de "Fotohoek".
      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
      500px

Comment

Er zitten erg mooie foto's tussen. Het zijn dat ook wel erg mooie fotogenieke landen.

grtjs Wim
        "The important thing is not the camera but the eye..............

but the camera helps "

Comment

9 vind ik bvb tof, dat drukke verkeer...
          Zitten nog mooie tussen...Posten zou ik zeggen!
          Flickr

Comment

Voor Vietnam kan ik alleen maar zeggen dat je ZEKER het noorden moet bezoeken, en meer specifiek: Sapa. Wij hebben dat overgeslaan en eigenlijk veel te lang in Hanoi verbleven (erg vermoeiende stad). Het noorden is echt wel het mooiste deel althans wat mijn persoonlijk mening betreft. Voor Cambodja heb ik ook nog een tip: boek in regenseizoen geen "Sunrise trip" naar Angkor What. Wij zijn om 4u30 opgehaald, volledig klaar met statief en camera. Het werd door de bewolking gewoon klaar, geen spectaculaire foto als gevolg :-) Cambodja is in sommige opzichten mooier dan Vietnam. Het is allemaal net dat tikkeltje authentieker. Vietnam is binnen 10 jaar het Benidorm van Azië zoals de Chinezen daar resorts aan het neerplanten zijn. Neem zeker een telezoom mee, voor portretten, de mensen daar lijken voor ons toch een pak interessanter om te fotograferen :-)
            http://www.jonasdegent.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jonasdg Bekijk bericht
              Voor Vietnam kan ik alleen maar zeggen dat je ZEKER het noorden moet bezoeken, en meer specifiek: Sapa. Wij hebben dat overgeslaan en eigenlijk veel te lang in Hanoi verbleven (erg vermoeiende stad). Het noorden is echt wel het mooiste deel althans wat mijn persoonlijk mening betreft. Voor Cambodja heb ik ook nog een tip: boek in regenseizoen geen "Sunrise trip" naar Angkor What. Wij zijn om 4u30 opgehaald, volledig klaar met statief en camera. Het werd door de bewolking gewoon klaar, geen spectaculaire foto als gevolg :-) Cambodja is in sommige opzichten mooier dan Vietnam. Het is allemaal net dat tikkeltje authentieker. Vietnam is binnen 10 jaar het Benidorm van Azië zoals de Chinezen daar resorts aan het neerplanten zijn. Neem zeker een telezoom mee, voor portretten, de mensen daar lijken voor ons toch een pak interessanter om te fotograferen :-)
              Ik was net van plan mn 70-200 thuis te laten Kzal het toch in mn rugzak laten dan

Ivm Sapa: op ons programma staat een 3 daagse trektoch gepland daar (waarvoor ik dringend eens wat moet op oefenen, ben geen grote wandelaar )
              "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
              500px

Comment

Working...
              X