Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik vertrek volgende week dinsdag 24/8 voor tien dagen nr tunesie, hammamet. iemand er al geweest? tips voor mooie fotoplekjes altijd welkom! :-)
moet je iets speciaal meenemen?
Wij zijn er ooit naartoe geweest. We zaten in een hotel in Hammamet Yasmine.
De smalle straatjes in de Medina zijn wel leuk om foto's te nemen. Een excursie naar het oude Carthago was ook mooi.
Ik was toen nog niet zo bezig met fotografie.
Je zou ook een excursie kunnen doen naar de Sahara, maar dan ben je 2-3 dagen weg.
Ik heb me toen vooral ge-ergerd aan de aggressiviteit van de verkopers. Ze versperren het straatje zodat je hun winkel binnen moet etc, niet normaal. Gelukkig konden we via een andere weg snel naar buiten glippen. Ook de boottochten waar je zeker dolfijnen ziet, zou ik niet geloven.
we dachten eerst naar de sahara te gaan , maar vinden eigenlijk als je al zoveel betaalt voor je hotel da je da beter niet doet. zitten in de riu palace hammamet merhaba.
raadt jij tunis ook aan om foto's te maken?
Ben daar vorig jaar ook naartoe gegaan, het was super! inderdaad, de eerste dagen erger je je enorm aan die mensen die op straat je binnen trekken in hun winkel, maar wanneer je er totaal geen aandacht aan besteed laten ze je ook met rust...
De Medina in yasmine moet je zeker gezien hebben, maar ik zou er niet alleen rondlopen, ze zouden snel met alles weg kunnen zijn vrees ik.
Wij hebben daarentegen wel de 2 daagse safari gedaan, en ik moet zeggen dat het de mooiste ervaring was ooit!
elke dag wel om 05.00 op ofzo, en uiteindelijk toch een dikke 1000km gereden, maar wat je ziet is ongelooflijk! de zoutwoestijn, kamelentocht in de sahara, die woningen onder de grond waar Star wars is opgenomen, de jeep tocht waren allemaal de moeite waard.
Comment