Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Citytrip Londen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Citytrip Londen

Ik vertrek dit weekend naar Londen, kunnen jullie mij enkele tips geven waarop ik speciaal moet letten of interessante plaatsen om foto's te nemen?

Ik zou zowiezo wel een paar nachtshots willen nemen en neem daarom mijn Manfrotto reisstatief mee naar ginder.

Alle tips zijn welkom want ik ben daar nog nooit geweest.

Thx!
    www.wimbylphotography.com
    https://500px.com/wimbyl
    https://www.flickr.com/photos/wimbyl/

Re: Citytrip Londen

Zorgen dat je niet in het centrum bent op zondag, want dan is de Marathon van London
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

Comment

Kan ook leuk zijn, zo'n marathon
      Nachtopnames vind ik vooral leuk bij de Big Ben aan deze kant van de Thames en The Eye of London aan de andere kant. Daar nog een brug tussen, beetje werken met lange sluitertijden op het wiel of als er zo'n typische bus over de brug rijd en je bent eventjes zoet
      Typische nachtfoto is die van Piccadily Circus.
      Vlak bij de Tower Bridge zijn ook mooie moderne gebouwen te zien. Eventjes over steken en langs de Thames heen en weer wandelen. Of ook hier weer met lange sluitertijden om een glad wateroppervlak te krijgen met daarin de reflectie's van die gebouwen en hun lichtjes. Dit kan je doen vanaf de brug.
      Gelegenheden zat om mooie nachtfotografie te doen eigenlijk ...

Comment

laat tenminste 1 dag het fotograferen voor wat het is en bezoek tate modern. enkele weken geleden voor het eerst gedaan en is absoluut prachtig, denk dat ik bij een volgend bezoek sowieso terugkeer.

anders denk ik dat soho en hide park leuke plekjes zijn voor straatfotografie. ander leuk plekje is de borough market. is niet enorm, maar vond het enorm sfeervol ( gewoon borough market intikken in google maps).

enjoy!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yerfloyd Bekijk bericht
          laat tenminste 1 dag het fotograferen voor wat het is en bezoek tate modern. enkele weken geleden voor het eerst gedaan en is absoluut prachtig, denk dat ik bij een volgend bezoek sowieso terugkeer.

anders denk ik dat soho en hide park leuke plekjes zijn voor straatfotografie. ander leuk plekje is de borough market. is niet enorm, maar vond het enorm sfeervol ( gewoon borough market intikken in google maps).

enjoy!
          Borough market vind ik ook een absolute aanrader. Leuk om te fotograferen maar nog meer om te proeven. Ben er halve dag zoetgeweest en had nog wel kunnen blijven
          Geniet van foto's maken

Comment

De eekhoorntjes in Green Park
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Neem je Diana mee met al je lenzen en doorworstel er heel Londen mee !!

Comment

Working...
              X