Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reis naar Bodrum turkije

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• reis naar Bodrum turkije

hoi,

binnenkort vertrek ik naar Bodrum in Turkijke, nu zou ik graag eens weten wat ik vooral nodig heb om daar wat mooie foto's te kunnen nemen, alsook om enkele portretjes te nemen bij ondergaande zon, ik bezit de 18-70 kitlens en een sigma 70-300 apo dg macro, is dit voldoende? welke zou ik het meeste gebruiken daar (handig om men fototas te organiseren, zo weet ik ook welke ik het meest op de body kan laten zitten zodat ik zo weinig mogelijk van lens moet wisselen ) heb ik nog bepaalde filters nodig en wat heb ik nodig zodat ik toch een geslaagd portretje bij ondergaande zon kan nemen, heb ik genoeg aan de interne flits van men body (sony a300)?

een reinigssetje zal ik ook nodig hebben neem ik aan, wat moet daar allemaal inzitten,
    ik weet dat het heel wat vragen zijn, maar zonder jullie kom ik er echt niet ui.

andere tips over bezienswaardigheden zijn zeker en vast welkom

mvg,
    sven
    Sony Alpha 300 18-70 mm (3.5 - 5.6) kitlens, Sigma 70-300 (4 - 5.6) dg apo macro, Sony Hvl f43 am, Lowepro Flipside 400 aw, 5 in 1 reflectiescherm, en nog heel wat te kort, voornamelijk budget for more pics, visit www.svenne.be

Re: reis naar Bodrum turkije

Een Polarisatie filter zal daar wel goed van pas komen en ik weet niet of je een zonnekap hebt voor die kitlens.
    En die interne flits voor portretten zou ik zo laten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ripaf Bekijk bericht
      Een Polarisatie filter zal daar wel goed van pas komen en ik weet niet of je een zonnekap hebt voor die kitlens.
      En die interne flits voor portretten zou ik zo laten.
      op de kitlens zit er zo een standaard zonnekapje die afneembaar is dus daar zal ik het mee moeten doen. bedankt voor de snelle reactie
      Sony Alpha 300 18-70 mm (3.5 - 5.6) kitlens, Sigma 70-300 (4 - 5.6) dg apo macro, Sony Hvl f43 am, Lowepro Flipside 400 aw, 5 in 1 reflectiescherm, en nog heel wat te kort, voornamelijk budget for more pics, visit www.svenne.be

Comment

Een ND filter misschien? En in Bodrum zelf vind je reisbureautjes die je ongeveer allemaal dezelfde trips aanbieden, goedkoper dan via de reisorganisator. Bezoek aan dorpje met tapijtenknoopsters, maaltijd, kamelenritje,... of de zwavelbaden, de tempels, de eilandjes,...
        Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
        www.musicinframe.be

Comment

nog iemand die tips heeft over een reinigingssetje?

Comment

Ook ik en mijn vrouwtje vertrekken binnenkort voor een weekje naar Turkije (Bodrum) en ben zo'n
            beetje bezig met een lijstje samen te stellen.
            Ik denk, uit gemaksoverweging en veiligheid, dat ik mijn Nikon D5000 thuislaat
            en alleen mijn Lumix FZ-18 meeneem. Is een stuk kleiner en lichter. Steeds tevreden
            geweest van de foto's die ik ermee nam.
            We gaan gewoon voor een relaxvakantie en gaan niet erg veel buiten het resort
            gaan of het is om Bodrum zelf te bezoeken. Denk voor sfeerfoto's en landschappen dat mijn
            Lumix wel zal voldoen zeker. Moet er niet aan denken dat mijn D5000 gestolen wordt
            zoals mijn oudste dochter eens heeft meegemaakt met haar camera in Portugal.
            Heb bij mijn Lumix een 2de batterij en twee SD-kaarten, wat ik met mijn D5000 (nog) niet heb.
            Voor zij die daar al geweest zijn, kunnen we in Bodrum betalen met euro's? Of moeten we voor alles Lira's meedoen? Mijn Mastercard doe ik ook mee.
            Alle tips over vakantie in Bodrum steeds welkom

Groeten,
            wistofus
            Nikon D5000 - Nikkor18-200 VR II, Nikkor AF-S DX 35/1.8G, Speedlight SB700, Lumix FZ-18
            iMac 24" 2.93Ghz 4Gb ram 640Gb Hd,
            Zannata U6.2 Roadracer Campa"Daytona", Garmin Edge605

Comment

wij gaan binnenkort ook naar Bodrum , ik heb van vrienden vernomen dat je makkelijk met euro kan betalen, en zowat alle kredietkaarten aanvaarden ze ook.

ik neem ook niet mijn vast toestel mee maar een canon ixus 220 HS daar kan je ook mooie foto's mee nemen, verder de videocamera voor de bewegende beelden die is ook niet groot en kan makkelijk overal mee naar toe
              Groetjes Rudy
              Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

Comment

@Rudy_VDS
                Pm gestuurd.
                Nikon D5000 - Nikkor18-200 VR II, Nikkor AF-S DX 35/1.8G, Speedlight SB700, Lumix FZ-18
                iMac 24" 2.93Ghz 4Gb ram 640Gb Hd,
                Zannata U6.2 Roadracer Campa"Daytona", Garmin Edge605

Comment

hmm wanneer heb je deze verstuurd? want ik heb niets aangekregen hoor

Oorspronkelijk geplaatst door wistofus Bekijk bericht
                  @Rudy_VDS
                  Pm gestuurd.
                  Groetjes Rudy
                  Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

Comment

Working...
                  X