Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reglementering in Kroatië

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reglementering in Kroatië

    Hallo allemaal
    Eind april vertrek ik naar Kroatië. Ik ben zinnens wat fotomateriaal mee te nemen.
    In de boekjes over dit land staat vermeld dat je materiaal boven +/- 2300 € bij de douane moet registreren????
    Heeft hier iemand enige ervaring mee en welke tips kun je dan geven om mijn fotomateriaal terug veilig in België te krijgen.?
    Dank bij voorbaat
    grtn
    ward
    grtn
    WvMM

  • #2
    Re: Reglementering in Kroatië

    Wij zijn 2 jaar geleden naar Kroatië geweest en hebben toen geen enkel probleem hieromtrent ondervonden. Ik had toen toch ook ruim dat bedrag (nieuwwaarde weliswaar) aan materiaal bij (Nikonbody + grip, 3 lenzen, flits, imagetank).
    We kwamen Kroatië (Pula) binnen via de Jetfoilboot vanuit Venetië. We hebben het land verlaten via de trein vanuit Zagreb naar Llubljana.

    Ik wens je alvast een aangename, boeiende reis met veel fotografiegenot.

    Guy

    PS. Ik heb wel steeds fotocopies bij van al mijn aankoopbewijzen.
    Last edited by guydw; 6 maart 2010, 17:44. Reden: PS toegevoegd
    www.guydewestelinckfotografie.be

    Comment


    • #3
      Re: Reglementering in Kroatië

      Oorspronkelijk geplaatst door guydw Bekijk bericht
      Wij zijn 2 jaar geleden naar Kroatië geweest en hebben toen geen enkel probleem hieromtrent ondervonden. Ik had toen toch ook ruim dat bedrag (nieuwwaarde weliswaar) aan materiaal bij (Nikonbody + grip, 3 lenzen, flits, imagetank).
      We kwamen Kroatië (Pula) binnen via de Jetfoilboot vanuit Venetië. We hebben het land verlaten via de trein vanuit Zagreb naar Llubljana.

      Ik wens je alvast een aangename, boeiende reis met veel fotografiegenot.

      Guy

      PS. Ik heb wel steeds fotocopies bij van al mijn aankoopbewijzen.
      bedankt voor je reactie...stelt mij enigszins wat gerust.
      grtn
      WvMM

      Comment

      Working...
      X