Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oezbekistan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oezbekistan

    Ik ben aan het denken om een dikke twee weken naar Oezbekistan te trekken, eind mei/begin juni, en in de terugvlucht enkele dagen nog te blijven plakken in Istanboel. De foto's van de grote steden, zoals Samarkand, die ik gezien heb bevallen me wel en doen me terugdenken aan Iran.

    Enkele vraagjes voor degenen die er geweest zijn: hoe valt dit land mee op gebied van fotografie? Springen ze voor de lens of lopen ze eerder ervan weg? Toevallig ook iemand met een tent rondgetrokken ginder? De bootjes naast het Aralmeer lijken me prachtige kampeerlocatie Algemene tips eveneens welkom.
    :::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::

  • #2
    Re: Oezbekistan

    Ik ben er 9 jaar geleden geweest.
    Prachtig land, prachtige mensen (indertijd nog veel met beremuts hoge laazen en dolk)
    Unieke moskeeën. Neem zeker een groothoek mee.
    Alleen aan het Aral meer/woestijn zou ik niet kamperen.
    Het is daar niet al te gezond.
    Canon 40D Canon EF 17-40mm F:4.0 L USM - Canon EF 50mm F:1.4 USM - Canon EF 100mm F2.8 L IS USM Macro - Canon EF 70-200mm F:4.0 L USM - Speedlite 430EX II

    Comment


    • #3
      Re: Oezbekistan

      Ik was er in 2007. zie fotos op mijn website. Supervriendelijk volk en zeker niet fotoschuw Het is idd een vervolg op de architectuur van Iran, maar dan met Vodka en bier à volonté

      Neem zeker een Russich woordenboek mee, is nog steeds de lingua franca.

      Om te kamperen zou ik zelf de Ferghana vallei kiezen ipv het Aral meer.

      Zeker de moeite om te bezoeken.
      Ex Oriente Lux
      www.soefisinjoor.be

      Comment

      Working...
      X