Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cabo verde, sal...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• cabo verde, sal...

lemand al naar Sal geweest (februari)
    zo ja, is het de moeite, zijn er dingen die je "zeker gezien moet hebben", is het er veilig...$

alvast bedankt
    http://500px.com/RonnyJanss

Re: cabo verde, sal...

niemand enige ervaringen mee?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door roja Bekijk bericht
      niemand enige ervaringen mee?
      Nu pas gezien, Sal is zeker niet speciaal, zand , zand , en nog eens zand, hier en daar een dorpje , wel vrij kleurrijk, aan de kust een mooie pier( mooi omdat hij tot op de draad versleten is en eigenlijk mag je er niet op maarja...) Ik ga sal nu niet afbreken maar ik ben toch al op mooiere plaatsen geweest , zeker qua fotografie, zuidoostazie blijft voor mij de mooiste plek op aarde en als je niet vies bent om te boeken via internet , in nederland en duitsland kun je koopjes vinden. Wij zijn speciaal afgezakt naar sal om te duiken en ook op dit vlak een beetje een tegenvaller. Het blijft natuurlijk een zonzekere vakantie. Hopelijk ben je iets wijzer, maar zoals altijd kan het voor mij tegenvallen en voor u een supervakantie zijn, elk zijn goesting.

Grtjs

Divejunk

Comment

hehe,

alvast bedankt,
        in eerste plaats ga ik om te wind en golfsurfen... maar neem uiteraard fotomateriaal mee.
        onveilig? gevaarlijk? Heb op het moment al een hele hoop cowboyverhalen gehoord maar heb al geleerd in het verleden dat je die vaak moet relativeren... enkel voor Brazilie leken die meer dan te kloppen helaas...

Comment

Ik ben er in okt/nov 2001 geweest. Blauwe lucht, geen enkele wolk. Vriendelijke bevolking. Pittoreske, kleurrijke huisjes in het dorpje Santa Maria. Oude zoutwinning in de uitgedoofde vulkaan Pedra do Lume (fotogenieke houten constructies). Natuurlijk "zwembad" in Buracona met kleine "blue hole" : kleur van het water is speciaal. Vanop een heuvel heb je een mooi zicht op het stadje Espargos (eventueel panoramafoto maken).
          Uitstappen gebeurde toen met open 4X4 Toyota. Op 1 dag heb je eigenlijk het meeste gezien...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door roja Bekijk bericht
            hehe,

alvast bedankt,
            in eerste plaats ga ik om te wind en golfsurfen... maar neem uiteraard fotomateriaal mee.
            onveilig? gevaarlijk? Heb op het moment al een hele hoop cowboyverhalen gehoord maar heb al geleerd in het verleden dat je die vaak moet relativeren... enkel voor Brazilie leken die meer dan te kloppen helaas...
            tiens, ik woon al vier jaar in Brazilië en echt onveiliger dan in Brussel noord voelde ik me nooit

ook een tijd in de Kaapverden gezeten, meestal troosteloze landschappen
            surfen is prima, voor fotografie zal je inventief moeten zijn

greetz

Bas

Storm Pages provides you with 25 MB of FREE web space to build and host a website about whatever topic you choose. Stormpages includes many useful hosting features and web tools to build a website or web page.
            Tropisch genieten doe ik al meer dan een decenium in Bahia, de zwarte parel van Brazilië, waar men een andere kijk heeft op fotografie ;-)

Comment

Halo,

Die beruchte pier, die op invallen staat is niet meer.
              Er is nu een nieuwe pier gekomen.
              Wat betreft pitoreske foto's. Er is een vismarkt op die pier, en daar zijn wel
              mooie foto's te nemen. Mannen die aankomen met de vis in hun sloepjes, en dan de vrouwen die de vis verkopen op de pier.

Verder is er alleen het dorpje, en voor de rest veel zand.

Comment

Working...
              X