Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

6 maanden Afrika

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 6 maanden Afrika

Ik mag vrijdagmiddag speciaal op consultatie voor die domme stempel Er is mij duidelijk gemaakt dat deze stempel alles behalve verplicht is, maar er zijn daar redelijk corrupte mensen aan de grenspunten staan En dat het redelijk geld kan kosten om er dan voorbij te geraken.

Andere vaccinaties zijn in orde... Count down Binnen 7 dagen en 1 uur vertrek ik naar het Zuiden
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

Comment

@ JonathanT: Toevallig nog meer foto's van die geweldige wagen?

Jakke
      Canon en glas
      www.jakke16.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JG16 Bekijk bericht
        @ JonathanT: Toevallig nog meer foto's van die geweldige wagen?

Jakke
        Met deze nog 3 foto's ( met gsm getrokken )
        Binnenkort staat de 4X4 in het magazine "Auto Exclusief"
        en staat ook onze website ( http://www.beyondthehorizon.be ) online waar er uiteraard meer foto's zullen op komen.

volgende maand zal de 4X4 gechipped worden van 122 PK naar 155 PK, dit ter compensatie van al het extra gewicht ( rolkooi, extra diesel tanks, reservewielen, ... )

Last edited by JonathanT; 27 januari 2010, 18:37.
        www.highdesignstudio.be
        I have a story behind every picture taken

Comment

Zijn er zo dingen die jullie aanraden toch mee te nemen waar je normaal niet zou aandenken? Mag voor zowel fotomateriaal en gewone dingen zijn.

Morgen maken wij onze zak klaar, ik denk dat ik alles heb. Maar misschien hebben jullie nog wat?

Greetz
          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
          500px

Comment

- bean bag voor vanuit de wagen te fotograferen met telelens
            - extra batterijen
            - Zonnecreme
            - Boekje eerste hulp bij ongevallen

miss eens op internet zien voor een uitgebreide lijst van andere mensen , ( we zijn zelf nog aan deze lijst bezig )

Geniet ervan !
            www.highdesignstudio.be

Comment

Wanner gaan jullie van start. Is er een blog ?
              Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JonathanT Bekijk bericht
                - bean bag voor vanuit de wagen te fotograferen met telelens
                - extra batterijen
                - Zonnecreme
                - Boekje eerste hulp bij ongevallen

miss eens op internet zien voor een uitgebreide lijst van andere mensen , ( we zijn zelf nog aan deze lijst bezig )

Geniet ervan !
                Jonathan, Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik je topic wat gebruik hier voor? Vind het wat dom om nog een topic te openen

Mmm een beanbag zou ik nog voor moeten kijken. Allé toch de bag, de inhoud wordt aangeraden om ginder te kopen. Eens vragen als mn oma die 2 lappen stof aan elkaar kan naaien, of gebruik je daar iets anders voor?
                500px

Comment

ik ben van plan om deze te bestellen :

http://www.outdoorphotoshop.co.za/pB...bag-EMPTY.aspx
                  = 26€ + verzendingskosten
                  Last edited by JonathanT; 31 januari 2010, 18:16.
                  www.highdesignstudio.be

Comment

Ik denk toch dat ik hem zelf zal maken. Al moet ik wel nog eens kijken naar de grootte. Ik heb een 70-200 F2.8. En ik heb gelezen lengte lens + camera, dus ongeveer een 25 cm denk ik.

Maar ik denk niet dat ik een 25x25 ga maken, meer een 25x15 ofzo. En ter plaatse de rijst kopen, hier ben ik nog niet zeker van, kheb toch nog plek in mn rugzak

Ik heb mn monopod ook mee.
                    500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
                      Wanner gaan jullie van start. Is er een blog ?
                      Wij zullen vertrekken op 29 Juni 2010
                      er zal uiteraard een website met blog zijn ( deze ben ik momenteel nog aan het ontwerpen )
                      Wel kan je al een kijkje nemen op de voorpagina :
                      http://www.beyondthehorizon.be
                      Last edited by JonathanT; 2 februari 2010, 16:03.
                      www.highdesignstudio.be

Comment

Update :
                        Count down timer aan de voorpagina van de website toegevoegd :

en nog 1tje in de sneeuw :
                        www.highdesignstudio.be

Comment

Hoi,
                          Ik ben een beetje nieuwsgierig naar de prijs van een daktent. Als ik op internet zoek zie ik niet meteen iets onder een (nieuw)prijs van 750€. Mag ik weten waar jullie je daktent hebben gehaald en hoeveel die dan kost. Ik zou er dan ook meteen 2 op m'n dak willen.
                          Gewoon ivm (vage) reisplannen voor achter een jaar of drie.

Comment

Wij gaan binnenkort ook terug naar Afrika en hebben ook wee malerone tabletten mee. Kost een heleboel centen maar beter dat dan malaria krijgen he . Van een inenting hebben we nog niet gehoord. En wij hadden geen last van bijwerkingen.

Verder wens ik jullie een mooie trip! Ik ga julliezeker volgen.

mir
                            Last edited by mir; 6 februari 2010, 09:14.
                            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                              Hoi,
                              Ik ben een beetje nieuwsgierig naar de prijs van een daktent. Als ik op internet zoek zie ik niet meteen iets onder een (nieuw)prijs van 750€. Mag ik weten waar jullie je daktent hebben gehaald en hoeveel die dan kost. Ik zou er dan ook meteen 2 op m'n dak willen.
                              Gewoon ivm (vage) reisplannen voor achter een jaar of drie.
                              Onze daktent is van het merk Howling Moon hiervoor moet je al snel 1500€ rekenen
                              ( niet goedkoop maar wel de Rolls Royce van de daktenten. )
                              www.highdesignstudio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                                Wij gaan binnenkort ook terug naar Afrika en hebben ook wee malerone tabletten mee. Kost een heleboel centen maar beter dat dan malaria krijgen he . Van een inenting hebben we nog niet gehoord. En wij hadden geen last van bijwerkingen.
                                Verder wens ik jullie een mooie trip! Ik ga jullie zeker volgen.

mir
                                Moest je meer dan 2 weken gaan wordt het voordeliger als je "Lariam" neemt
                                Dit hoef je ook maar 1 keer per week te nemen in tegenstelling tot Malerone wat je dagelijks moet innemen ! Tegen Malaria zijn er geen inentingen mogelijk.
                                www.highdesignstudio.be

Comment

Working...
                                X