Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mont Blanc & de perfecte foto op de top

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Mont Blanc & de perfecte foto op de top

    Wees maar voorzichtig. http://news.be.msn.com/binnenland/ar...ntid=148916426
    EOS 50D / 17-55mm 2.8 / 50mm 1.8

    Comment


    • #17
      Re: Mont Blanc & de perfecte foto op de top

      Wanneer zien we de resultaten van de tocht? 't Is al oktober nu...

      Grtz,
      Palladio
      You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

      Comment


      • #18
        Re: Mont Blanc & de perfecte foto op de top

        Ik was ook rond eind September boven op de Mont Blanc geweest.(Maar dan alleen maar op toeristische wijze) Het was wel prachtig daarboven. Nu voor het eerst tijd gehad om foto's te bewerken.

        Hier de album

        groeten,

        Helen
        vriendelijke groeten, Helen
        Updated WWW.HELENICA.NL
        ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

        Comment


        • #19
          Re: Mont Blanc & de perfecte foto op de top

          Prachtige foto's
          Als je met zulke foto's weer beneden komt, maakt het mij niet uit hoe je boven geraakt. Ben dus wel benieuwd naar wat je bedoelt met de 'toeristische wijze' ?

          Comment


          • #20
            Re: Mont Blanc & de perfecte foto op de top

            Ik denk dat ze bedoelt dat ze de kabelbaan tot bovenaan de Aiguille du Midi (3.777m) genomen heeft en daar wat foto's gemaakt heeft.
            Alle foto's lijken mij van daaruit en van boven op de toeristische toren (3.842m) die er staat, genomen te zijn en zeker niet vanop de top van de Mont Blanc.
            Van hieruit kan men mooie beklimmingen doen, waaronder de 3 monts route naar de top van de Mont Blanc (4.810m).
            Canon 7DmkII, Canon 450D, Canon PowerShot S110

            Comment


            • #21
              Re: Mont Blanc & de perfecte foto op de top

              Ben dus wel benieuwd naar wat je bedoelt met de 'toeristische wijze' ?
              Juma heeft gelijk. Met toeristische wijze bedoel ik dat wat met behulp van kabelbanen te halen is. Ik had wel zeer graag nog verder omhoog willen gaan, maar zonder speciale uitrusting was dat niet te halen.
              vriendelijke groeten, Helen
              Updated WWW.HELENICA.NL
              ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

              Comment


              • #22
                Re: Mont Blanc & de perfecte foto op de top

                Ok, ik wist niet dat die mogelijkheid bestond. Lijkt me erg de moeite om dat eens te doen

                Comment


                • #23
                  Re: Mont Blanc & de perfecte foto op de top

                  echt prachtige fotos.heb je veel nabewerkingen moeten doen? Ze zijn ook zo scherp.
                  http://www.pietervh.com/
                  http://www.flickr.com/photos/pieter776/

                  Comment


                  • #24
                    Re: Mont Blanc & de perfecte foto op de top

                    Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk bericht
                    Ik was ook rond eind September boven op de Mont Blanc geweest.(Maar dan alleen maar op toeristische wijze) Het was wel prachtig daarboven. Nu voor het eerst tijd gehad om foto's te bewerken.

                    Hier de album

                    groeten,

                    Helen
                    Indrukwekkende plek toch
                    Ik had alleen m'n compactje mee, de jouwe met een DSLR zijn toch beter

                    Comment

                    Working...
                    X