Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schotse westkust/Handa eiland

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Schotse westkust/Handa eiland

Vanf 18 juli vertrek ik voor 2,5 week met het gezin naar Schotland. Alle foto apparatuur gaat uiteraard mee. We vertoeven aan de westkust van Schotland en op Isle of Skye. Ik ben van plan om Handa Eiland te bezoeken. Link Handa Eiland

Is iemand hier al eens geweest en is het de moeite waard zo eind juli (papegaaiduikers)? Andere tips rond Ullapool en Fort William, Isle of Skye zijn uiteraard ook van harte welkom.
    Groeten,Jerry Bouwmeester - Canon shooter
    http://dutchnaturephotography.blogspot.com
    www.jerrybouwmeester.com

Re: Schotse westkust/Handa eiland

Hallo Jerry,

Ik was in juni 2006 op Handa eiland. Echt de moeite waard. Voldoende "puffins" om je een dagje bezig te houden. Ik weet niet meer hoeveel het ticket was, maar het is inclusief de overzet naar het eiland (natuurpark) + wat uitleg wat je er kan verwachten. Buiten de zeevogels ook nog wat zeehonden gezien. In de buurt kan je ook aan dolfijnen/walvissen "spotting" doen. Ullapool en Durness vond ik mooi + natuurlijk het kasteel van Eilean Donan castle bij Skye and Inverness om een stadje te bezoeken.
    Veel plezier en een goeie tele lens gewenst.

Enkele van de Handa fotos:
    Ex Oriente Lux
    www.soefisinjoor.be

Comment

Re: Schotse westkust/Handa eiland

De streek Tongue - Altnaharra - Lairg is ook erg mooi, wordt soms een beetje vergeten.

Comment

Working...
      X