Hoi allemaal,
Al een hele tijd een reis aan het plannen naar de VS en al heel veel informatie gevonden. Graag had ik gewoon dat de mensen die er geweest zijn eens kijken naar mijn routeplan en eventueel opmerkingen of suggesties kunnen doen.
Reis is voorzien tussen 25 september en 18 oktober met een jeep. Overnachtingen in motels en soms in NP's spreken ons het meest aan maar nog niks staat vast. (Dacht misschien voor sommige NP's een tent te gebruiken)
Los Angeles
Los Angeles - Sequoia NP
Sequoia NP - Grand Canyon
Grand Canyon
Grand Canyon - Page
Page
Page - Durango
Durango
Durango - Moab
Moab - Hanksville
Hanksville - Bryce Canyon
Bryce Canyon - Zion
Zion - Las Vegas
Las Vegas - Lone Pine
Lone Pine - Yosemite
Yosemite
Yosemite - San Fransisco
San Francisco
San Francisco
San Francisco - Monterey
Monterey - San Luis Obispo
San Luis Obispo - Los Angeles
Het lijkt mij te doen, zal wel heel wat rijden zijn maar er zijn plaatsen waar ik wat langer blijf.
Ik twijfel over:
- lang verblijf in Grand Canyon, ipv 2 nachten misschien 1 en wat langer in Bryce of Zion
- de verblijfplaatsen tussen San Fransisco en Los Angeles (Big Sur)
Alle opmerkingen zijn meer als welkom !!
Al een hele tijd een reis aan het plannen naar de VS en al heel veel informatie gevonden. Graag had ik gewoon dat de mensen die er geweest zijn eens kijken naar mijn routeplan en eventueel opmerkingen of suggesties kunnen doen.
Reis is voorzien tussen 25 september en 18 oktober met een jeep. Overnachtingen in motels en soms in NP's spreken ons het meest aan maar nog niks staat vast. (Dacht misschien voor sommige NP's een tent te gebruiken)
Los Angeles
Los Angeles - Sequoia NP
Sequoia NP - Grand Canyon
Grand Canyon
Grand Canyon - Page
Page
Page - Durango
Durango
Durango - Moab
Moab - Hanksville
Hanksville - Bryce Canyon
Bryce Canyon - Zion
Zion - Las Vegas
Las Vegas - Lone Pine
Lone Pine - Yosemite
Yosemite
Yosemite - San Fransisco
San Francisco
San Francisco
San Francisco - Monterey
Monterey - San Luis Obispo
San Luis Obispo - Los Angeles
Het lijkt mij te doen, zal wel heel wat rijden zijn maar er zijn plaatsen waar ik wat langer blijf.
Ik twijfel over:
- lang verblijf in Grand Canyon, ipv 2 nachten misschien 1 en wat langer in Bryce of Zion
- de verblijfplaatsen tussen San Fransisco en Los Angeles (Big Sur)
Alle opmerkingen zijn meer als welkom !!
Comment