Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vakantie turkije

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• vakantie turkije

al een tijdje commentaar gegeven op allelei foto's. Dit is mijn eerste post. en tevens eventjes een probeerseltje. Alleen maar omdat ik er nu pas achter ben hoe dat moet.
    Laat de commentaren maar komen.

Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
    www.bertofotografie.be

Re: vakantie turkije

die eerste , pamukale?
    schoon in beeld gebracht, speciaal met de zonnestalen
    nikon stuff

Comment

yep, Pamukale. ik heb het er wel ergens bij vermeld maar blijkbaar is dit de mist in gegaan. Beginners foutje
      Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
      www.bertofotografie.be

Comment

Mooi mooi mooi! Prachtige kleuren zeg, vooral in foto nr 1!

Ik zal wel een mafkees zijn...maar dat wolkje in foto nr 2 is geweldig...lijkt wel een rennend wollig wit hondje

Comment

Prachtige beelden, getuigt van creativiteit.
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Die van Pamukale vind ik heeel erg mooi. Ik vermoed dat er aan de lucht wel redelijk stevig bewerkt is (voor de duidelijk: dat is niet negatief hoor, ik vind het prachtig)

De tweede brengt vooral erg mooie vakantieherinneringen boven, ik heb er zo ook een heel aantal ergens op m'n PC staan van onze 'blue cruise' van 5 jaar geleden.
            Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
            vroeger op dit forum bekend als wAckO

Comment

Working...
            X