Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Precies nog nie veel volk geweest op het party-eiland. Nochtans ben ik ervan overtuigd dat er meer te zien is dan de bekende disco's en het gezuip aldaar.
De hippiemarkt heb ik al veel van gehoord, het zustereiland Formentera?
we zijn een 2-tal jaar terug een weekje op Ibiza geweest. We logeerden in San Antoni denk ik.
Een prachtig eiland, heel wat mogelijkheden buiten het disco-gebeuren. We huurden een auto en trokken er op uit naar de verschillende kanten van het eiland.
Er zijn wel heel comercieel uitgebuitte zaken zoals bvb. de hippiemarkt maar voor de rest valt het heel goed mee.
Er waren ook talrijke mogelijkheden om wandelend te starten van de omgeving van het hotel en de taxi-boot terug of omgekeerd.
We trokken een volledige dag uit voor de hoofdstad te bezoeken en dat was nog niet eens overdreven.
We hadden ook tijd tekort bij het wandelen in de zoutvlaktes in combinatie met het strand van es Vedra.
Soms is het wel nog een stuk stappen vanaf de weg naar een aangeduid strand maar meestal zijn dat dan heel rustige stukjes strand.
Dus ge ziet dat ge u niet gaat vervelen, wij gaan zeker nog eens terug
Comment