Komende zomer ga ik een rondreis maken, dit keer in Thailand. Ik wil daar natuurlijk mooie foto's gaan maken, maar ik vraag me af hoe ik het slimst mijn materiaal mee neem.
Vorig jaar nam ik mijn Lowepro Slingshot 300 AW mee, maar die is nu te klein geworden. Deze slingshot was ideaal om van lens te wisselen, zonder dat je je tas op de grond moest zetten. Nu heb ik meer materiaal wat mee 'moet' en dus heb ik een andere tas aangeschaft; de Lowepro Nature Trekker AW II. Als ik met deze tas van lens wil wisselen, moet ik deze op de grond leggen, helemaal open ritsen en open klappen, voordat ik eindelijk eens kan wisselen... Dit vind ik niet ideaal en ben benieuwd of iemand een tip heeft?
In ieder geval moet mee:
Nikon D300
14-24 f/2.8
24-70 f/2.8
70-200 f/2.8
Flitser, Batterijen, Geheugen en wat schoonmaakspullen
Laders en dergelijke hoeft niet perse mee, deze kunnen in hotel achterblijven.
Vorig jaar nam ik mijn Lowepro Slingshot 300 AW mee, maar die is nu te klein geworden. Deze slingshot was ideaal om van lens te wisselen, zonder dat je je tas op de grond moest zetten. Nu heb ik meer materiaal wat mee 'moet' en dus heb ik een andere tas aangeschaft; de Lowepro Nature Trekker AW II. Als ik met deze tas van lens wil wisselen, moet ik deze op de grond leggen, helemaal open ritsen en open klappen, voordat ik eindelijk eens kan wisselen... Dit vind ik niet ideaal en ben benieuwd of iemand een tip heeft?
In ieder geval moet mee:
Nikon D300
14-24 f/2.8
24-70 f/2.8
70-200 f/2.8
Flitser, Batterijen, Geheugen en wat schoonmaakspullen
Laders en dergelijke hoeft niet perse mee, deze kunnen in hotel achterblijven.
Comment