Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hoe veilig is de metro in Londen trouwens? Kan men daar bv om 22u met een gerust hart de metro nemen?
Een beetje oppassen kan nooit kwaad, maar wij hebben toen ook laat de underground genomen en geen problemen ondervonden
Londen is trouwens een super fotogenieke stad! Kijk maar eens naar mijn foto's van Londen
Die foto van Notting Hill Gate heb ik genomen rond 21u en veilig thuisgeraakt.
Alles wat hier reeds is opgenoemd is de moeite.
Madame Tussauds vond ik zelf wat overrated en het wisselen van de wacht was bij ons vrij saai. Een paar Nederlandse toeristen wisten wel te zeggen dat het normaal gezien veel spectaculairder is.
Of er effectief verschillende shows zijn, daar ga ik me niet over uitspreken
Denk dat je tele te lang zal zijn, beestjes lopen echt voor je voeten.
als je niet oppast halen ze je het eten uit je tas
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
De metro van London is redelijk veilig, alleen tussen 17.00 en 19.00 erg overvol. Die tijden dus het best te mijden.
Ook erg leuk:
Greenwich (denk aan de foot-tunnel)
Hampton Court
Eltham Palace
Kenwood House
diverse begraafplaatsen waaronder Brompton (naast het Chelsea stadion) en Highgate
Temple Church
Ze vertrekken aan de Wellington Arch, vlakbij Hyde park en met die gids doe je dan de hoogtepunten van "politiek" London aan: van het paleis tot de Big Ben met vanalles daar tussen. Zeker de moeite om een middagje te doen!
Comment