Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goed Hotel in New York

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Goed Hotel in New York

Ik ben ben bezig een toeristische trip in september naar New York te plannen maar zie qua hotels het bos door de bomen niet meer.
    Heeft er iemand van jullie tips?
    Alvast bedankt.
    30D 40D 10-22 24-105 100-400

Re: Goed Hotel in New York

prijsklasse?
    poof

Comment

hilton, ritz, ...
      waarschijnlijk ook wel ergens een holiday inn ofzo
      nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
        prijsklasse?
        Het budget voor de volledige reis voor 2 personen dat ik voorzien heb is een 3000€. Let wel da's een all inclusive (vlucht, hotel, eten,toegangsgeld, e.d.)
        Ik blijk daar echter niet veel voor te hebben als ik de hotelprijzen op booking.com bekijk.

BTW een kamer met gedeelde WC/badkamer is "out of the question", dat krijg ik aan mijn eega niet verkocht.
        Vandaar dat ik had gehoopt dat iemand een positieve ervaring heeft met een (budget)hotel in NY.
        Geschat budget voor het verblijf : 250$/nacht/2 personen

Comment

Wij hebben vorige zomer in het Belvedere hotel verbleven en waren tevreden Ligt midden in het Theatredistrict, 2 minuutjes stappen van timessquare.

The finest boutique hotel in Manhattan, The Belvedere is a classic Art Deco hotel in Times Square. Right by Hell's Kitchen and many other attractions.

Comment

M'n broer is deze winter in New York geweest en was zeer content van het hotel waar zij toen verbleven. De ontbijt en eetzaal was destijds van een klooster en is nog steeds zo ingericht.

Desmond Tutu Hotel
            Flickr Photopage

Comment

Kijk eens bij een reisbureau, die hebben soms aanbiedingen waar je van schrikt zo goedkoop, nadeel dat je vastzit aan bepaalde data.
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

ik probeer altijd voor een goed budget te reizen en New York was ongeloofelijk duur.

Ik heb geslapen in Colonial House inn prijs per nacht goedkoopste kamer 95 euro.
                Heel goed gelegen heel proper maar niet zo groot echt aanrader!!!!
                Goedkoper hotel niet te vinden in New York (er zijn nog wel paar goede hotelletjes van de Jazz New York jeugdherbergketen maar deze zijn meestal geen aparte kamers of iets minder gelegen)

voor verder vragen stuur je maar mailtje
                Nikon d80 & d90//sigma 18-200 OS//nikkor 70-300 mm VR//nikkor 16-85mm VR

Comment

Ik vond http://www.hotel31.com redelijk goed. Vlakbij metro, madison square park, empire state building, wandelafstand van times square. Betaalbaar, rustige straat, ouderwets maar degelijk. Heel kleine lift maar was wel heel proper.
                  Ik koos toen omwille van budget om shared bathroom, maar er zijn er ook met private bathroom :-)
                  Stijn Swinnen
                  Dank u om mijn website te bezoeken - Lenske Boortmeerbeek
                  I am not a gear whore showing off my glass collection

Comment

Bedankt allemaal voor de nuttige tips.
                    Ik ga nu wat website bestuderen, prijzen vragen en zo...
                    Nogmaals .... nen dikke merci!

Comment

ga is langs bij een connections kantoor. www.connections.be
                      deze mensen zijn gespecializeerd in New york. zeer scherpe prijzen voor onder andere het Belvedere hotel en desmond tutu ook.

Al hun agentschappen vind je op hun website

groetjes

Steve

Comment

ik vertrek volgende week zaterdag naar New York. Verblijf in Winngate Inn (vlakbij Macy's). Ik denk dat je met een budget van 3000 euro heel ver komt hoor.

Kijk eens op http://hotels.com en op http://tripadvisor.com.

Comment

Nu dat ik erover nadenk. Wij zijn in augustus '07 geweest, 4 nachten - 6 dagen. Hebben ongeveer 2000€ gespendeerd aan vlucht/hotel en toch nog wel wat aan andere zaken. 3000€ kan in NY snel op zijn. De broadwayshows slorpen wel wat budget op daarentegen Maar zijn de moeite!

Comment

Working...
                          X