Hi, aangezien vrouwlief met schoonmama en -papa zaterdag op skiverlof vertrekken en ik daar es effe geen zin in had (in december al een weekje sneeuwpret gehad) maar toch vind dat ik ook wat vakantie verdien, heb ik dit weekend mijn meest impulsieve zelf es los gelaten en tickets naar Jordanië geboekt . Ik vertrek nu donderdag voor anderhalve week en dus niet echt voorbereid
Vandaar een aantal vragen:
Hopelijk produceer ik met m'n beperkte ervaring iets dat de moeite is om hier te tonen nadien...
Vandaar een aantal vragen:
- Welke locaties raden jullie me aan op toeristisch (maar niet tè) vlak (heb enkel vliegtickets, de rest is dus nog volledig vrij in te vullen) ? Ik wil sowieso hoofdstad Amman, Petra en Wadi Rum aandoen en waarschijnlijk ga ik ook een dagje duiken in Aqaba (maar is geen prioriteit). Is de Dode Zee de moeite, buiten het feit dat je er kan blijven drijven (dat geloof ik zo ook wel )?
- Welke specifieke fotolocaties raden jullie mij aan op bovenstaande plekken en eventueel op welke tijdstippen als dat daar relevant is --> het leuke aan alleen reizen is dat je niemand kan irriteren door veel tijd te besteden aan 't fotograferen .
- Wat neem ik zeker mee qua fotomateriaal? Sowieso neem ik mijn handtekeningsetje hieronder mee inclusief zonnekapjes + gorilla pod als noodstatiefje + UV- en polfilter. Zinvol om ook externe flits mee te nemen daar? Andere nuttige tips?
Hopelijk produceer ik met m'n beperkte ervaring iets dat de moeite is om hier te tonen nadien...
Comment