Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Andalusië

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Andalusië

Oorspronkelijk geplaatst door Lebowski Bekijk bericht
    ... want ik denk dat ik met m'n tamron 17-50 misschien hier en daar iets tekort kom.
    Ik heb nergens zoveel mijn Simga 10-20 gebruikt als in Andalousië
    Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

Comment

Doet me wel nadenken... Het hangt er natuurlijk vanaf wat je ( of ik in dit geval) wil fotograferen. Een goede walk-around lens hoort toch wel wat zoom in huis te hebben?

Comment

Hoi,
        als ik op vakantie ga, neem ik mijn totale uitrusting mee.
        Ik weet niet van tevoren wat ik zoal tegenkom om te fotograferen.
        Ik bepaal per dag wat ik op mijn rug mee ga zeulen , mijn lief vrouwtje doet het survivalpakketje (het eten) .
        Maar over het algemeen heb ik mijn "walk-around" (24-105) op de camera zitten.
        Voldoende groothoek voor mij voor landschaptrekjes en voldoende zoom voor details.
        Als we naar een grote stad gaan, met meestal grote gebouwen, dan zet ik er mijn Tamron 17-50 op.
        Meestal heb ik dan nog wel een extra lensje of geniepig extendertje bij me.
        Groet
        Adrie

Comment

wat is eigenlijk een extendertje, waarom de Tamron 17-50 voor de stad, ik heb een Sigma 18-200 mm F3.5-6.3 DC OS zit ik daarmee goed voor een allround lens, grts Ingrid
          groetjes Ingrid

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
            wat is eigenlijk een extendertje, waarom de Tamron 17-50 voor de stad, ik heb een Sigma 18-200 mm F3.5-6.3 DC OS zit ik daarmee goed voor een allround lens, grts Ingrid
            PM met uitleg verstuurd .

Comment

Wij gaan ook naar Andalusië in april... iemand info over de regio rond Almeria ? planten en bloemen ?

vorig jaar zijn we naar Almunecar geweest, daar is heel veel moois te bewonderen

mooi plaatsjes :
              - El Torcal
              - Mijas
              - Ronda
              - Gibraltaar
              - Alpujarras
              - Sierra Nevada
              - Sierra del Chaparal

Had ik nog een vraagje, hoe nemen jullie fotogerief mee in vliegtuig ? alles handbagage ? niet te zwaar ?
              canon body + 24-105 + sigma macro 180 + ... tele... (70-200 of 400 of 100-400) ?
              extender ?

statief(of monopod) in koffer... maar lens ?

groetjes
              An
              www.pbase.com/dewildean

Comment

hebben nog geen concreet idee voor het verlof, maar dat klinkt hier wel hemels
                als iemand een paar logeeradresjes aan de hand kan doen, liefst half pension zou dat me misschien kunnen overtuigen....
                feel free to mail
                thanks
                Sony RX10 Mark IV
                nog een fijne dag verder!
                Guido

Comment

zie volgende website http://www.logerenbijbelgen.net daar kan je dan het land kiezen , als het je interesseert om bij Belgen te logeren, bij sommige kan je ook een studio of appartement huren, wij hebben ook via deze site al op twee verschillende adressen geboekt voor deze zomer, veel zoek plezier, grts Ingrid
                  Last edited by IngridVD; 11 februari 2009, 20:02.
                  groetjes Ingrid

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
                    zie volgende website http://www.logerenbijbelgen.net/nl/spanje.aspx, als het je interesseert om bij Belgen te logeren, bij sommige kan je ook een studio of appartement huren, wij hebben ook via deze site al op twee verschillende adressen geboekt voor deze zomer, veel zoek plezier, grts Ingrid
                    Bij mij werk jouw link niet.

mvg

Comment

bedankt voor de tip, hier werkt de link wel
                      Sony RX10 Mark IV
                      nog een fijne dag verder!
                      Guido

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door An DW Bekijk bericht
                        Had ik nog een vraagje, hoe nemen jullie fotogerief mee in vliegtuig ? alles handbagage ? niet te zwaar ?
                        canon body + 24-105 + sigma macro 180 + ... tele... (70-200 of 400 of 100-400) ?
                        extender ?

statief(of monopod) in koffer... maar lens ?

groetjes
                        An
                        Fotomateriaal, toestel en lenzen, altijd als handbagage meenemen want er wordt niet altijd even zachtzinnig met je bagage omgesprongen en dat heb ik al met mijn eigen ogen kunnen zien!!

RichKE
                        Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Working...
                        X