Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cancun en omgeving

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Cancun en omgeving

Foto's van onze trip naar Cancun (MX) van vorige week.

De foto's zijn nog niet bewerkt, dus er zijn er een paar bij waar de zee leegloopt; maar wat denk je? zitten er goeie tussen?

Re: Cancun en omgeving

hey,
    zijn er vorig jaar ook geweest en als ik de beelden zie heb ik goesting om terug te gaan.
    nu,wat betreft je foto's ze zijn wat flets.
    als je ze binnenkort toch wat gaat bewerken zou ik zeker beginnen met het contrast...
    ook de horizon wat rechten.
    en mis hier en daar ook wat scherpte.
    grtjs

Comment

Ik weet het niet zo goed ik mis hier de 'invitatie' om er (opnieuw ) heen te gaan
      Vooral Chichen Itza komt erg saai over

@ Krol : Bahia Principe ? (fotoreeksje duidelijk beter dan dat van TS)
      Last edited by mexicano; 4 december 2008, 15:29.
      Canikon 40D - D200, D300

Comment

Wat bedoel je met saai; geen volk op de foto's?

Comment

'Geen volk op de foto's' is een unicum in Chitzen Itza. Wees blij
          Met 'saai' bedoelt Mexicano wellicht dat de foto's niet boven de gemiddelde vakantiefoto's uitsteken. Bekijk het positief: ze vallen ook niet onder het gemiddelde
          Compositie speelt in dit reeksje een grote rol. Je onderwerp staat bijna steevast centraal. Het had iets 'spannender', artistieker of vindingrijker mogen zijn (iets meer detail, iets dichterbij, een ander standpunt, spelen met lijnenspel ... ). Sommige foto's kan je echter opwaarderen door ze te croppen. Andere minpuntjes zoals onscherpte en ruis zullen moeilijker te camoufleren zijn.

Comment

Nog meer foto's van Tulum, Coba, Xel-Ha :

tzijn mn vakantie kiekjes, D70 en Sony P93 onderwatercamera.

Nu al iemand zin om te gaan?

gr,
            Kristof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
              'Met 'saai' bedoelt Mexicano wellicht dat de foto's niet boven de gemiddelde vakantiefoto's uitsteken. Bekijk het positief: ze vallen ook niet onder het gemiddelde
              Het had iets 'spannender', artistieker of vindingrijker mogen zijn
              Idd wat ik beboelde
              Canikon 40D - D200, D300

Comment

Je hebt blijkbaar heel wat mooie locaties te zien gekregen, gewoon door de foto's te zien heb ik al goesting om terug te gaan, hoewel wij meer in het binnenland verbleven. Het merendeel van de foto's zien er zoals Mexicano bedoeld redelijk toeristisch uit, dat neemt niet weg dat het prachtige herinneringen zijn.
                Het is vrij moeilijk om een ontspannende vakantie te combineren met een leuke fotovakantie, het neemt wat meer tijd in beslag dan gewoon even de camera te richten en af te drukken, en dan de "druk" (groot woord) om zoveel mogelijk te zien doet je snel inspiratieloze foto's nemen.
                Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
                Website : http://runaque.deviantart.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk bericht
                  Ik weet het niet zo goed ik mis hier de 'invitatie' om er (opnieuw ) heen te gaan
                  Vooral Chichen Itza komt erg saai over

@ Krol : Bahia Principe ? (fotoreeksje duidelijk beter dan dat van TS)
                  neen,geen Bahia Principe(zou er wel willen gaan zenne)
                  waar wij geweest zijn noemt Hotel keten Iberostar 'Tucan en Quetzal'
                  één woord 'Super'
                  greetz.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krol Bekijk bericht
                    neen,geen Bahia Principe(zou er wel willen gaan zenne)
                    waar wij geweest zijn noemt Hotel keten Iberostar 'Tucan en Quetzal'
                    één woord 'Super'
                    greetz.
                    Heb me laten (mis)leiden door dat beeld van Dorfmann
                    Elk hotel aldaar heeft er blijkbaar ééntje van hem (ik heb zelf ook twee kleine werkjes van deze kunstenaar meegebracht indertijd)
                    Canikon 40D - D200, D300

Comment

Working...
                    X