Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Senegal

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Senegal

Wij zouden graag eind november-begin december naar Senegal gaan.

Iemand do's en dont's? (verblijven, verplaatsen, eten, te zien)

En wat qua fototips - Onze interesses: mensen, landschappen en fauna ?
    Canon Gear&Glass - Studio28 - BBR

Re: Senegal

Ik blijf nog steeds op mijn honger zitten. Ik ben ook al verschillende sites gaan bekijken, waar ik hier en daar wat informatie heb kunnen sprokkelen. Maar nog geen echt overtuigend materiaal.

Maak ik misschien een verkeerde keuze van bestemming?
    Wat zou een betere Afrikaanse bestemming zijn, en waarom? Wie heeft er erg goede ervaringen? Tips and tricks?
    Canon Gear&Glass - Studio28 - BBR

Comment

Ik heb mijn informatie voornamelijk hier http://senegal.startpagina.nl/ vandaan gehaald (klik vooral Pinda's en Patatten aan ) en zoals vaak wanneer ik een 'verre' reis onderneem kijk ik even op https://www.cia.gov/library/publicat...k/geos/sg.html
      Senegal is een prachtig land met prachtige mensen en zeer de moeite waard om mooie plaatjes te schieten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gilors Bekijk bericht
        Ik blijf nog steeds op mijn honger zitten. Ik ben ook al verschillende sites gaan bekijken, waar ik hier en daar wat informatie heb kunnen sprokkelen. Maar nog geen echt overtuigend materiaal.

Maak ik misschien een verkeerde keuze van bestemming?
        Wat zou een betere Afrikaanse bestemming zijn, en waarom? Wie heeft er erg goede ervaringen? Tips and tricks?
        Omdat er op een foto-forum niet direct een antwoord komt op een vraag ivm Senegal, zou ik niet direct gaan besluiten dat Senegal een slechte keuze is.

Ik was er ooit een weekje en herinner me Dakar en Sine Saloum als fotogenieke plaatsen.
        Ik logeerde er bij vrienden, dus over verblijf en verplaatsing kan ik niet veel zeggen.
        Kijk bv. eens wat Joker, Anders Reizen, ... zoal doen in Senegal om een idee te krijgen van wat er te zien is.

Comment

Working...
        X