Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kroatië-Porec

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kroatië-Porec

Wij vertrekken donderdagavond voor een weekje naar Porec. Nu ben ik al de hele tijd aan het twijfelen als ik mijn "professioneel" fototoestel mee zou nemen of gewoon mijn compacte camera.Is er al iemand daar geweest? Is dat te riskeren daar?
    Nu ben ik ook eens aan het kijken om een rugzak te kopen ipv mijn gewone fototas. Ik heb op internet een rugzak van het merk Difox gevonden. Kent iemand dit merk of iemand ervaring mee?

Groetjes CrusH
    Last edited by crush; 16 september 2008, 12:43.

Re: Kroatië-Porec

Je beste materiaal meenemen, zonder twijfel.
    Daar heb je het toch voor gekocht.
    Als je een dure auto koopt ga je toch ook niet met de trein?
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Beste Crush,

wij zijn in juli ook in Kroatië geweest, rondgetrokken van zuid naar noord.
      Steeds had ik m'n rugzak met toestel en lenzen (soms ook statief) bij.
      Nergens problemen ondervonden, nooit een onveiligheidsgevoel gehad.
      Tip: niet zo heel erg ver van Porec ligt het mooie pitoreske stadje Rovinj. Pula, met zijn romeinse arena, is misschien ook interessant.
      Ik wens je alvast een leuke tijd ginder

Guy
      www.guydewestelinckfotografie.be

Comment

Ik ben er een 7 tal jaar terug geweest ook dan al geen onveiligheidsgevoel. Ik zou eerder iemand aanraden zijn uitrusting mee te nemen naar Kroatië dan naar Barcelona (bijvoorbeeld).

Naast de genoemde steden is het mss ook leuk een uitstap te maken naar Pazin, ligt zo op een heuvel. Heel gezellig stadje, zeker het oude deel Kesar ofzo...

Ben je meer aan de natuur dan kan je een boottocht doen op het Limski fjord. Net onder Vrsar.

Veel plezier daar !

Comment

Working...
        X