Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ze zijn wel al bezig aan het afbreken van huizen... je zal je moeten haasten vrees ik...
Ik ben er gisteren eens wat gaan bezien en zie toch geen lokaties waar ze direct aan het afbreken zijn... Ik ga er binnenkort ook eens heen om foto's te trekken, maar dit zal pas eind augustus, begin september zijn.
Buiten de verlaten woningen, de koeltorens en de molen op de verhoogde dijk wil ik U sterk aanraden om de overzet naar Lillo te nemen. Daar zijn ook prachtige kiekjes te schieten.
Ik ben er gisteren eens wat gaan bezien en zie toch geen lokaties waar ze direct aan het afbreken zijn... Ik ga er binnenkort ook eens heen om foto's te trekken, maar dit zal pas eind augustus, begin september zijn.
Ah ik dacht dat ze op het nieuws verteld hadden dat ze al begonnen waren met afbreken
Ik ga er normaal binnenkort ook nog eens naartoe.
Als het nog niet afgebroken is, moet je naar het parochiezaaltje gaan
Buiten de verlaten woningen, de koeltorens en de molen op de verhoogde dijk wil ik U sterk aanraden om de overzet naar Lillo te nemen. Daar zijn ook prachtige kiekjes te schieten.
En waar is die juist en wat zijn de kosten daarvoor?
Er werden nog maar slechts 6 woningen tegen de vlakte gelegd, dat is het enige wat ik teweten kwam via het nieuws...En ja, voor Doel zal het nog wel een tijdje recht staan. Dus niet wanhopen (maar ook geen 2 jaren wachten)
Er werden nog maar slechts 6 woningen tegen de vlakte gelegd, dat is het enige wat ik teweten kwam via het nieuws...En ja, voor Doel zal het nog wel een tijdje recht staan. Dus niet wanhopen (maar ook geen 2 jaren wachten)
Comment