Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alaska

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Alaska

Binnen twee weken vertrek ik met Anders Reizen naar Alaska.

Is er iemand al geweest? Tips?
    Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6

Re: Alaska

heb er enkele jaren geleden zelf 3 weken rondgetrokken met de rugzak. als je tips wil shoot it!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wimpieken Bekijk bericht

Al drie keer geweest.
      Veruit de beste periode is de laatste week van augustus, eerste week van september.
      Er valt zoveel over te vertellen dat je misschien best een paar specifieke vragen stelt .
      beeldbank www.arterra.be
      persoonlijke site www.wildeyes.be
      Before You Attempt To Beat The Odds. Be Sure You Could Survive The Odds Beating You.

Comment

Allez, ik zal beginnen met een tip.
        Als je American Eagles wil zien die zich gedragen als kiekens op een overbevolkte kinderboerderij (met voederen en al) en daarvan adembenemende close-ups wil maken vanuit uw auto moet je zeker naar Homer . Een tele heb je zeker nodig, niet om de beesten dichtbij genoeg te krijgen, maar om te zorgen dat je net dat ene stukje achtergrond kan selecteren waarop geen SUV staat .
        Hier worden 90% van de "wildlife" (ahum) foto's van die arenden gemaakt.
        Mijn tweede tip: praat met de locals en hoor of er nergens een kadaver van een moose of zo ligt. Wij vonden er alleszins eentje op die manier en dan heb je toch de iets natuurlijkere foto's. Een sterke tele is nuttig, ik had 300mm met 1.4 TC en ik had dikwijls graag meer gehad (op een 1.5 crop camera). Met bijhorend goed statief natuurlijk!
        Succes!
        Kris

Comment

Bedankt voor de tips. Dinsdag vertrek ik. Hopelijk valt het weer wat mee voor de foto's (en wandelingen). Hopelijk kan ik binnenkort kiekjes posten
          Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6

Comment

Bedankt voor de tips. Dinsdag vertrek ik. Hopelijk valt het weer wat mee voor de foto's (en wandelingen). Hopelijk kan ik binnenkort kiekjes posten
            Ohh Alaska is zo mooi! Kan niet wachten om je kiekjes te zien! Vergeet zeker niet de orcas te bezichtigen! Zo'n prachtige dieren,ben alleen niet zeker of nu het seizoen is maar denk het wel,normaal van october tot februari in Noorwegen dus denk daarna dat ze naar Alaska trekken? Anyways,alvast heel veel plezien daar! En neem héél veel fotos hehehe

Comment

Working...
            X