Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto-ervaring met Zuid-Tirol

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Foto-ervaring met Zuid-Tirol

Ik vertrek begin augustus naar zuid-tirol, meer bepaald naar het stadje ratsching. Nu ga ik natuurlijk mijn fototoestel meenemen alleen weet ik niet goed wat ik allemaal ga fotograferen en daarom dan ook nu de vraag of iemand met deze streek ervaring heeft...
    Dit mag zijn over fotografie en over plaatselijke activiteiten
    Alles wat voor het vastleggen zorgt kan iedereen hebben, maar denken dat het dan vanzelf gaat is roekeloos en dom.

Re: Foto-ervaring met Zuid-Tirol

Ik ben vroeger in die streek nog gaan skieen. Je moet zeker ook eens naar Bolzano (Bozen) gaan. Zeer mooie stad en niet tever af.

Comment

Re: Foto-ervaring met Zuid-Tirol

Oorspronkelijk geplaatst door Tommeke6 Bekijk bericht
      Ik vertrek begin augustus naar zuid-tirol, meer bepaald naar het stadje ratsching. Nu ga ik natuurlijk mijn fototoestel meenemen alleen weet ik niet goed wat ik allemaal ga fotograferen en daarom dan ook nu de vraag of iemand met deze streek ervaring heeft...
      Dit mag zijn over fotografie en over plaatselijke activiteiten
      de appelgaarden, de wijngaarden, de natuur, het karakteristieke landschap, de steden en dorpen met pittoreske huizen en winkeltjes, sfeervolle restaurantjes en terrasjes, en vooral ook de mensen met vaak prachtige koppen. Het vroege licht in de morgen niet vergeten.
      neem ruim voldoende opslag mee want je blijft schieten.
      Nikon D300, Nikon 12-24mm - 18-200VR - Nikon f 2,8/80-200mm - Sigma 70mm macro - Sigma 50-500mm - tamron 1,4 pro converter en verder veel MF Nikon glas, 4 Gitzo's, Tassen en een complete Haselblad en Leica set die met pensioen zijn

Comment

Working...
      X