Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Turkije - Antalya
Collapse
X
-
-
Re: Turkije - Antalya
Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk berichtIk weet niet waar je verblijft, maar als een plaatselijk reisbureautje het aanbiedt : Karaca Ören Fish trip (prachtig landschap, leuke BBQ)
En zoals Rumocool het al zei, laat je niks aansmeren door je touroperator
Wel even er bijvermelden dat je bij een touroperator altijd verzekerd bent als je een ongeluk hebt, als de boeking niet doorgaat krijg je ook altijd je geld terug.
Dit kan wel eens anders uitdraaien als je op straat boekt, er zitten goeie tussen maar ook slechte, helaas kun je dit niet aflezen van hun gezicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MI&MA Bekijk berichtWel even er bijvermelden dat je bij een touroperator altijd verzekerd bent als je een ongeluk hebt, als de boeking niet doorgaat krijg je ook altijd je geld terug
Oorspronkelijk geplaatst door MI&MA Bekijk berichtDit kan wel eens anders uitdraaien als je op straat boekt, er zitten goeie tussen maar ook slechte, helaas kun je dit niet aflezen van hun gezicht.Canikon 40D - D200, D300
Comment
-
Right, ben ondertussen al enkele dagen terug uit het zonnige en superwarme Turkije (Colakli/Side) en heb nergens problemen gekend ivm veiligheid van m'n fototoestel.
Heb ginds door de straten van Kumkoy en Side gelopen met m'n toestel duidelijk zichtbaar in de aanslag zonder één noemenswaardig probleem.
Slechts één keer heeft een persoon mij om informatie ivm m'n toestel gevraagd; de hotel fotograaf van dienst waarbij je mooie vakantiefoto's kan laten schieten.
Heb met hem een zeer aangename babbel gehad en
hij heeft mij zelfs een paar "handige" tips verklapt.
Turkije is een echte aanrader en wat mij betreft ga ik volgende zomer opnieuw die richting uit. Overal waar we kwamen zagen we alleen maar supervriendelijke en behulpzame mensen.
Eten en drinken waren suuuuuper (lekkere Efes pils & cocktails) en natuurlijk het voor ons ongelooflijke zomerweer.
We hebben zelfs het geluk gehad om 'Fire of Anatolia' te Aspendos mogen meemaken, een onbeschrijflijke ervaring waarbij zomaar eventjes 15.000 mensen aanwezig waren.
tot zover mijn bijdrage.
cheeRS"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cossiemen Bekijk berichtWe hebben zelfs het geluk gehad om 'Fire of Anatolia' te Aspendos mogen meemaken, een onbeschrijflijke ervaring waarbij zomaar eventjes 15.000 mensen aanwezig waren.
Idd schitterende show en kader (vorig jaar ook naartoe geweest)Canikon 40D - D200, D300
Comment
-
-
Wij vertrekken volgende week naar Antalya en nadien verder met huurwagen richting Kappadocia.
Afwachten ! Maar ik verwacht zeker knappe mogelijkheden in Kappadocia, er staat oa een luchtballonvlucht bij zonsopgang op het programma.
Comment
Comment