Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reuzengebergte (Tsjechie)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Reuzengebergte (Tsjechie)

Over een week of 4 ga ik wandelen in de omgeving van het Reuzengebergte. Iemand tips over mooie plaatsen daar, o.a. met veel libellen etc?

Ook iemand tips over de mee te nemen uitrusting?
    Ik heb: Nikon D70s, Nikon 18-70 (+ polafilter), Tamron 70-300, Nikon 50mm 1.8, Tamron 90mm Macro + Soligor tussenringen, Sigma 70-200 2.8.
    Nu 2x 1GB geheugen, hier komt nog 2GB bij, + 1 extra accu.
    Statief Manfrotto.
    Dit alles in de LowePro NatureTrekker AW II.

Missen jullie iets belangrijks (of zeggen jullie: sleep dit of dat liever niet mee...)
    Rob - Klikt digitaal

Re: Reuzengebergte (Tsjechie)

Oorspronkelijk geplaatst door FotoRob Bekijk bericht
    Over een week of 4 ga ik wandelen in de omgeving van het Reuzengebergte. Iemand tips over mooie plaatsen daar, o.a. met veel libellen etc?

Ook iemand tips over de mee te nemen uitrusting?
    Ik heb: Nikon D70s, Nikon 18-70 (+ polafilter), Tamron 70-300, Nikon 50mm 1.8, Tamron 90mm Macro + Soligor tussenringen, Sigma 70-200 2.8.
    Nu 2x 1GB geheugen, hier komt nog 2GB bij, + 1 extra accu.
    Statief Manfrotto.
    Dit alles in de LowePro NatureTrekker AW II.

Missen jullie iets belangrijks (of zeggen jullie: sleep dit of dat liever niet mee...)
    Misschien een sherpa overwegen?

Comment

Veel te veel om te gaan wandelen. Je rug zal gebroken zijn.
      Maximum 2 lenzen en laat het statief maar thuis.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

naja ligt eraan hoeveel je zelf mee wilt sjouwen en of nog drinken eten mee.

ik weet ook niet welk gebied je ingaat maar het kan daar behoorlijk nat en prehistorisch ruw zijn qua rotsen ed, of je moet enkel de normale paden willen en soms kijken ze daar ook niet op een klimmetje meer of minder.

maar zal morgen even gaan graven waar de interessante plekken liggen.

kan je misschien aangeven welke plaats of welk gebied/wandelingen je wilt gaan doen?

en of je alleen voor de beestjes gaat ( die weet ik niet te vinden ) of ook voor de bergen / kastelen.

er is iig heel veel moois te zien daar

Greetz rich
        D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

Nen compact ! Bergen en DSLR = minder water mee en sleuren . Als ik echt ga klimmen gaat de DSLR niet meer mee
          Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
          http://www.racenews.be

Comment

Working...
          X