Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Madrid

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Madrid

Komende zondag vertrek ik voor een weekje naar Madrid. Heeft iemand nog tips voor mooie fotolocaties?
    Canon 1D MKIII | Canon 50 mm 1.8 | Canon EF 24-105 F4/L IS USM | Canon EF 70-200 F4/L IS USM | Sigma 70mm macrolens | Lowepro Computrekker

Re: Madrid

Je moet zeker eens een avondje uittrekken voor een flamencoshow met diner. Echt de moeite waard!
    Ik ben enkele jaren geleden naar Las Carboneras (http://www.tablaolascarboneras.com/web/index.html) gegaan: niet te duur, heel lekker eten en een geweldige show. Je mag er naar hartelust foto's nemen en geloof me, dankzij de expressieve gezichtsuitdrukking van de dansers zal je je niet vervelen.
    Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...

Comment

thnx voor de tip!
      Canon 1D MKIII | Canon 50 mm 1.8 | Canon EF 24-105 F4/L IS USM | Canon EF 70-200 F4/L IS USM | Sigma 70mm macrolens | Lowepro Computrekker

Comment

Verder nog wat leuke en fotogenieke plaatsen:
        - Palacio Real
        - Plaza Mayor
        - Parque del Retiro
        - El Rastro (op zondagochtend is er veen vlooienmarkt)
        - Gran Vía
        - als je houdt van voetbal: het Bernabeu-stadion, maar dit ligt wel ver van het centrum
        Oh ja, ik heb ook nog een begeleide avondwandeling gedaan. Tijdens die wandeling werden er legendes en spannender verhalen verteld over de plekjes waar je langkwam. Ook wel leuk!

Als er me nog iets te binnen schiet, laat ik het wel weten ...
        Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...

Comment

Ah dankjewel! Dat laatste lijkt me ook een goed idee trouwens!

Comment

Working...
          X