Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tips zuid afrika

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Tips zuid afrika

    Echt op voorhand kopen hoor die adapter ; niet laten wijsmaken dat dat reeds in die setjes zit die ze hier zo per 4 of 5 stekkers verkopen . In Adventure Store te koop . Ik heb die van mijnen vriendelijke buurman mogen lenen. Bovendien is er verschil , ga bij voorkeur op zoek naar een stekker die 2 gewone stopkontakten heeft van bij ons , en één doorgeef Afrikaans kontakt. Op die manier kan je in kamers met weinig stopkontakten ook nog bijvoorbeeld je koelkastje blijven gebruiken. Persoonlijk had ik voldoende aan 70 - 300 lens voor de foto's in de natuurparken. Maar natuurlijk is er veel beter speelgoed op de markt dan wat ik bij had . Veel plezier in ZA. Wat je ook zeker moet meebrengen van ZA is een héééél lekkere drank => Amarulla ; gemaakt van Marullavrucht . Super lekker. Op de luchthaven te koop in 1 liter fles , en niet echt duurder dan op een ander. In plastic zakje laten steken en laten dichtkleven + ticket bij de hand => kontrole in Londen bij transitvlucht is hels !!!
    Nikon D70 en Nikon Coolpix 8700 / 18-70DX / 70-300 / Nikkor Macro 105 / SB600

    Comment


    • #17
      Re: Tips zuid afrika

      Oorspronkelijk geplaatst door Dash Bekijk bericht
      Amarulla ; gemaakt van Marullavrucht . Super lekker. Op de luchthaven te koop in 1 liter fles , en niet echt duurder dan op een ander. In plastic zakje laten steken en laten dichtkleven + ticket bij de hand => kontrole in Londen bij transitvlucht is hels !!!
      Ook bij de Delhaize...is gemakkelijker en ge kunt ze daar ook in een zakse laten steken
      M8, 28/2.0, 35/2.0, Tri-Elmar 16-18-21/4.0 - 1DsII, 5D, 16-35/2.8L, 35/1.4L, 50/1.4, 85/1.2L, 135/2.0L, 200/2.8L. Canon? Never thought I can...

      Comment


      • #18
        Re: Tips zuid afrika

        Oorspronkelijk geplaatst door Dash Bekijk bericht
        Echt op voorhand kopen hoor die adapter ; niet laten wijsmaken dat dat reeds in die setjes zit die ze hier zo per 4 of 5 stekkers verkopen . In Adventure Store te koop .
        16 Rand (1,7 Euro) in de Kwikspar in Cape Town. Kent iemand de prijs in de AS Adventure?

        Comment

        Working...
        X