Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Handbagage in vliegtuig

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Handbagage in vliegtuig

Inderdaad, van Bodo een huurauto met een nachtje hotel daar, was op voorhand besteld bij Europcar. Vandaar de volgende dag verder naar Vesteraelen voor een weekje in Straume, en dan naar de Lofoten zelf in Uttakliev! prachtige eilanden man...en die midzomer he....uren ga je door
    Sony RX10 Mark IV
    nog een fijne dag verder!
    Guido

Comment

Hier vind je alvast een goede richtlijn :-)

http://www.vogelsvanbelgie.be/Tip_11.html

Groeten,

Rudy

www.vogelsvanbelgie.be
      Mvg,
      Rudy
      www.vogelsvanbelgie.be

Comment

pas naar noorwegen geweest dit jaar met alle fotomateriaal mee als hadbagage in mijn naneu bag
        met ryanair zonder probleem.

dit jaar ook met deze zak naar thailand geweest met etihad ook zonder probleem camera lenzen batterij flitser

mijn statief is in mijn backpack gegaan

als k me niet vergis was het gewicht voor handbagage met etihad 6kg max

mja dit hangt van maatschapij en vlucht af dus best ff nazien zelf !
        Sony a7III | Sony 70-200 F/4 | Sony 50 F/1.8 | Sony 28 F/2 | Sony 16-35 F/4 | Sony 85 F1/8
        https://500px.com/patrikuytterhoeven

Comment

Ik heb m'n handbagage nog nooit moeten laten wegen. En ik ben toch al met een fotorugzak van 12 kg op de vlieger gestapt.
          Statief laat ik steeds in de bagage. De kop haal ik er af en gaat in de handbagage.
          Maar je tas moet wel passen in het vak voor de handbagage.
          Als je ziet wat sommigen meenemen aan handbagage ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
            Ik heb m'n handbagage nog nooit moeten laten wegen. En ik ben toch al met een fotorugzak van 12 kg op de vlieger gestapt.
            Statief laat ik steeds in de bagage. De kop haal ik er af en gaat in de handbagage.
            Maar je tas moet wel passen in het vak voor de handbagage.
            Nooit gewogen, nooit gepast. Passen doet mijn rugzak en wegen zouden ze beter in 2 keer doen

Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
            Als je ziet wat sommigen meenemen aan handbagage ...
            Yups.... Een "kitbag" zoals vroeger in't leger waarbij ze iemand moeten vragen om in de overhead bins te steken... En dan maar zagen over een kilootje te veel
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

Comment

Ondanks dat ikzelf er ook ??? bij heb, staat het statief staat niet op de lijst van verboden wapens. Nog nooit geen problemen gehad, behalve in Luik. In Zaventem wel de opmerking gekregen (maar tevens bevestiging dat men in feite niets kan zeggen van...) dat ik de kop beter in de handbagage steek.

Zaventem, Sydney, Singapore, Frankfurt, Auckland, Mallorca, Christchurc, Londen.................. geen enkel probleem.

Madam neem haaar rugzakje mee met boek en Pullover. Op het vliegtuig haal ik m'n 'fotozak'en Portable uit m'n Naneu Pro Urban Gear U-220, steek het rugzakje in de Naneu Pro Urban Gear U-220 rugzak en zo hebben we 2 tassen die netjes binnen de grenzen van het toelaatbare vallen.
              Lader batterijen, baztterijen... allles van gewicht en niet echt breekbaar steek ik wel bij de gewone bzagage (rugzak).
              Portable wordt - bij respectabele maatschappijen- normaal niet meegewogen en wordt zelfs niet beschouwd als 2de stuk handbagage.
              DVC

Comment

Ik zou gewoon eens bellen naar de maatschappij; dan weet je het zeker...
                More on Flickr:hhttp://www.flickr.com/photos/kindermans.thomas/

Comment

Misschien is dit een methode: Klikkerdeklik

"Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                  500px

Comment

U aan de geldende regels houden is een must, want geloof me vroeg of laat heb je prijs.
                    Ik reis heel veel en steeds met heel veel fotogerief :-)... geloof me als ze uw handbagage nawegen en je zit erg over je gewicht helpt bijbetalen niet maar zal je een gedeelte in uw bagage moeten steken. Ik heb altijd 10 a 15 kg fotomateriaal bij op reis.
                    Ik krijg wekelijk vragen over dit onderwerp vandaar dat ik een richtlijn heb gemaak en op mijn site gezet zie bijgevoegde link
                    http://www.vogelsvanbelgie.be/Tip_11.html

succes

rudy

www.vogelsvanbelgie.be
                    Mvg,
                    Rudy
                    www.vogelsvanbelgie.be

Comment

Working...
                    X