Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lage kostenmaatschappij Azië

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lage kostenmaatschappij Azië

    Voor al de geïnteresseerden :
    Vliegen van Londen naar Azië voor 60 euro


    In het gunstigste geval kunnen reizigers vanaf juli voor 60 euro van Londen naar Maleisië vliegen. De nieuwe maatschappij Air Asia X wil goedkope vluchten aanbieden tussen Europa en Azië. Het is de eerste lagekostenmaatschappij - een dochter van het Maleisische Air Asia - die deze twee continenten verbindt.

    Gedetailleerd zijn de plannen nog niet. De uitvalsbasis wordt in elk geval Kuala Lumpur in Maleisië. De eerste vlucht met Europa zal wellicht in juli plaats hebben tussen Kuala Lumpur en Londen. Een retourbiljet zou in het meest gunstige geval 41 pond (60 euro) kosten en nooit meer dan 231 pond (346 euro), zo verklaarde Tony Fernandes, topman van Air Asia. De internetverkoop gaat vermoedelijk in februari al van start. (bloomberg)

    Ik heb verleden maand nog bijna 1000 Euro betaald voor Schiphol / Maleisië /Hanoi

  • #2
    Re: Lage kostenmaatschappij Azië

    Ik heb twee jaar geleden 650 euro betaald voor Zaventem <-> Kuala Lumpur, via Zurich. Dat was met Malaysia Airlines. Ik ben bij aankomst in KL direct verder gevlogen naar Kuching (Borneo) met Air Asia.
    Air Asia is alles wat men van een lagekostenmaatschappij kan verwachten. Voor een vlucht van een tweetal uurtjes was dat best OK, maar om zo van Londen naar KL te vliegen... Op mijn 60ste doe ik dat toch niet meer Ze hebben wel vele lokale verbindingen vanuit KL, lees maar op hun website. Boeken kan online; Air Asia is dan ook populair bij reizigers die op een klein budget reizen en nog niet zeker weten hoelang ze ergens blijven.

    PS: Air Asia had hele knappe hostessen
    :::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::

    Comment


    • #3
      Re: Lage kostenmaatschappij Azië

      Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
      Het is de eerste lagekostenmaatschappij - een dochter van het Maleisische Air Asia - die deze twee continenten verbindt.
      Ze zijn zeker en vast de eerste niet. Het Indische Jet Air en Oasis Air uit Hong Kong vliegen al meer dan een jaar op Londen vanuit Azië.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

      Comment


      • #4
        Re: Lage kostenmaatschappij Azië

        Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
        Ze zijn zeker en vast de eerste niet. Het Indische Jet Air en Oasis Air uit Hong Kong vliegen al meer dan een jaar op Londen vanuit Azië.
        Het Indische Jet Airways kan je eigenlijk niet de categorie van de goedkope maatschappijen plaatsen hoor, toch niet wat de intercontinentale vluchten betreft. De tarieven liggen slechts iets lager dan de 'gewone' maatschappijen, maar de service zeker niet ( vluchten mee gehad trouwens). Vanaf mei zouden ze trouwens ook beginnen vliegen vanop Zaventem.

        Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

        Comment

        Working...
        X