Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat vinden jullie?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: wat vinden jullie?

Oorspronkelijk geplaatst door Mar©
    De nieuwe Salvador Dali is geboren !
    Inderdaad zo dacht ik er ook over. "Een surrealist zonder pallet maar met camera en computer anno 2005"

Erg mooie site en nog mooiere beelden.

Persoonlijk spreken zulke beelden mij wel aan.
    Groeten,
    Ludo

Comment

Knap, er zitten echt pareltjes tussen.

Comment

Whaw: daar zitten een paar zeer goede dingen tussen
        Ik ga Uw site regelmatig eens bezoeken
        Welkom op BD

Comment

Ook hier een fan van je site. Wat me wel stoort is de reclame popup zodra ik op je site kom.

Comment

Knap werk
            D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
            BD0290BE

Comment

BPVST:Er zitten veel foto's van mezelf in verwerkt maar ook zogenaamde "stock" foto's deze zijn vrij zonder rechten te gebruiken ik zorg altijd voor dat soort foto's.
              Ikzelf hou er ook niet van als ze mijn werken gebruiken zonder toestemming dus je hebt een goede vraag gesteld.

En ja die Popup storen mij ook iemand een oplossing?Ik denk dat het door nedstadt komt de teller.

Groetjes en bedankt iedereen

Comment

Bijzonder origineel en knap bewerkt!
                https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Zééér creatief manneke. Knap gedaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jochem van wetten
                    BPVST:Er zitten veel foto's van mezelf in verwerkt maar ook zogenaamde "stock" foto's deze zijn vrij zonder rechten te gebruiken ik zorg altijd voor dat soort foto's.
                    Ikzelf hou er ook niet van als ze mijn werken gebruiken zonder toestemming dus je hebt een goede vraag gesteld.

En ja die Popup storen mij ook iemand een oplossing?Ik denk dat het door nedstadt komt de teller.

Groetjes en bedankt iedereen
                    Kun je niet een andere teller gebruiken dan? Ik weet niet of ze allemaal reclame meesturen, maar als alternatief zou je eens naar onestat.com kunnen kijken.

Comment

Dank je, ik zal eens kijken of dat een oplossing is.

Gr jochem

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mar©
                        De nieuwe Salvador Dali is geboren !
                        Ik dacht ook aan Dali terwijl ik naar de foto's zat te kijken.
                        Proficiat, Een toffe sfeer in je foto's.
                        http://www.deinzeonline.be/ - http://www.poeke.net/ - https://www.instagram.com/dverleysen/

Comment

Knappe dingen!

Comment

Prachtig!
                            Je kan zonder moeite evenaren met de gevestigde Photoshop artiesten!
                            Enkele bedenkingen:
                            Misschien je site verder uitwerken (bio in het engels zetten bvb) en wat meer internationale aandacht proberen vast te krijgen? Portfolio tonen (bvb in Computer Arts,...), tutorials schrijven voor allerlei publicaties, misschien eigen boek overwegen?
                            Je naam levert in google nog niet echt veel resultaten op. Zie dat jouw portfolio op de eerste plaats komt te staan.
                            Met andere woorden: werk aan je naambekendheid! Het werk zal vanzelf toestromen.
                            En weet wat je wilt; bij de 'i've done' staat logo dat je hebt gemaakt; in de strikte zin past dit niet op deze site. En no offence, zo écht goed is het niet...

Ben trouwens benieuwd naar uw 'stop motion' creaties. Staat daar iets van online?
                            Stijn Swinnen
                            Dank u om mijn website te bezoeken - Lenske Boortmeerbeek
                            I am not a gear whore showing off my glass collection

Comment

Hey Anendel

Kijk daar heb ik iets aan zo'n tips, ik begin in januari met het uitbreiden van de site en ook de bio in het engels (wat 2 dagen geleden ook in het engels was :-))

Ook komt er een afdeling met lomo foto's en Stop motion.

Ik begin in januari met het "echte werk"en alle hulp is welkom op dat gebied.
                              Ik ben bezig met een cursus (boekhouding)en die is afgelopen in januari dus dan ga ik echt los :-)

Comment

Working...
                              X