Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Browsevenster in Ps cs2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Browsevenster in Ps cs2

Kan iemand mij helpen met het volgende probleem?
    In ps cs2 sluit telkens ik een afbeelding open via browse dit venster in de vorige versie van ps bleef dit open ,dit is veel prettiger werken , is er een mogelijkheid om dit venster in versie cs2 ook open te laten?Ik heb gezocht in de preference en kan het niet vinden.
    Alle tips zijn welkom.
    m.v.g. Bibike

Re: Browsevenster in Ps cs2

Eventjes aan je zinsconstructie werken, heb je zin 10x moeten lezen vooraleer ik het begreep.
    Waarom werk je niet via Bridge? Is aparte applicatie van waaruit je je foto's makkelijk en snel kunt openen en beheren.
    Stijn Swinnen
    Dank u om mijn website te bezoeken - Lenske Boortmeerbeek
    I am not a gear whore showing off my glass collection

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anendel
      Eventjes aan je zinsconstructie werken, heb je zin 10x moeten lezen vooraleer ik het begreep.
      Waarom werk je niet via Bridge? Is aparte applicatie van waaruit je je foto's makkelijk en snel kunt openen en beheren.
      Volgens mij zijn we hier in het forum fotobewerking en niet in de les Nederlands.
      Toch bedankt voor de reactie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BIBIKE
        Volgens mij zijn we hier in het forum fotobewerking en niet in de les Nederlands.
        Toch bedankt voor de reactie.
        idd. Werk via de Bridge...
        Werd laatst in Hasselt perfect uitgelegd, tijdens het seminarie van Adobe.

En wat betreft dat "Nederlands": in Schoten schieten ze ook niet altijd raak
        Oefen maar een beetje met de "brug"
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Laat bridge en PSC2 open, toggle tussen de twee met alt+tab, klik en sleep je foto van Bridge naar PSC2 via de startbalk onderaan. (RKlikken en vasthouden, naar icoonblakje PSC2 slepen, wachten tot PSC2 automatisch opent en dan in werkveld PSC2 slepen - je ziet een (+) verschijnen en klik loslaten)
          André Langenus (EFIAP)

Comment

Bedankt voor de reaties
            m.v.g.
            Bibike

Comment

Working...
            X