Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto laten wegvloeien???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Foto laten wegvloeien???

HAllo BD'ers,

Ik ben bezig met mijn albumpje van mijn reis naar Santorini.
    Hier en daar steek ik wat uitlegkaartje bij met wat informatie van het eiland.

Nu had ik graag links een foto afgebeeld die vervaagt.
    m.a.w. links volledig zichtbaar , midden half en rechts volledig doorzichtig.

KAn mij iemand helpen????
    Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
    De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

Re: Foto laten wegvloeien???

Misschien eerst eens zeggen welke beeldbewerkings- of opmaakpakket je gebruikt?
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Photoshop cs.
      Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
      De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

Comment

Kijk in Help: gradient.

Comment

selecteer de foto in de lagenpalet - klik onderaan in de lagenpalet op Add Layer mask - ga op dat witte rechthoekje gaan staan in de geselecteerde laag ( nog steeds in uw lagenpalet ) en duw op ctrl+klik - nu werk je in de layer mask - nu gewoon met de gradient tool ( van links naar rechts of andersom ) - klik nu op dat klein rechthoekje waar je uw foto in ziet ( in uw geselecteerde laag van het lagenpalet ) - ctrl + D en klaar is kees !!!
          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Working...
          X