Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tijger in je auto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tijger in je auto

Deze kwam ik tegen op een braderie.
    heb hem een beetje bewerkt met photoshop cs 2.
    Wat had, of kan hier aan verbeteren.
    groet
    digi

Edit mod JLP: De eerste foto is verwijderd, omdat deze niet voldoet aan de forumrichtlijnen voor wat betreft de bestandsgrootte (maximaal 200kB is toegestaan). Een aangepaste versie kun je altijd terugplaatsen, in plaats van deze tekst.

Last edited by JLP; 6 september 2005, 21:19.

Re: Tijger in je auto

Hoi,

Met name bij de voorpoten en de staart zie ik nog wat "vieze" randjes. Misschien kun je die met clonen nog wegkrijgen? Echt expert ben ik zeker niet (zie mijn eigen topic hier ) maar dat zijn de dingen die mij als 1e opvallen.

Groetjes Marion

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xarder
      Hoi,

Met name bij de voorpoten en de staart zie ik nog wat "vieze" randjes. Misschien kun je die met clonen nog wegkrijgen? Echt expert ben ik zeker niet (zie mijn eigen topic hier ) maar dat zijn de dingen die mij als 1e opvallen.

Groetjes Marion
      Hallo Marion,
      bedankt voor je reactie,
      succes met fotograferen.
      digi

Comment

Is idd vrij slordig afgewerkt, ik zie overal nog wat stukken over en stukken 'uitgebeten'.

Je moet meer inzoemen, dan kan je fijner werken.

Comment

Selecteren is en blijft een precisiewerkje waar zelfs geoefende PSers veel tijd en geduld insteken.

Zoals hierboven reeds gezegd, het resultaat is vrij slordig..... inderdaad meer inzoomen en meer geduld aan de dag leggen

succes,

Dirk
          Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

Comment

Working...
          X