Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vegetarische liposuctie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vegetarische liposuctie

Dit mooie meisje wou zo graag een vegetarische liposuctie ondergaan. Vraag mij nu niet waarom want er zijn zo van die zaken waar je als man gewoon moet bij neerleggen en geen vragen stellen...

mijn vraag aan jullie luidt nu, omdat ik hier op dit forum prachtige zaken heb zien gebeuren met foto's. Is er iemand onder jullie die mij kan helpen om haar een vegetarische liposuctie te geven? Alle ideën en mogelijkheden zijn welkom.
    Leeft u naar harte lust uit!!

"moest je haar tegenkomen zeg dan dat ze er goed uit ziet hé "

Last edited by Jeroen_te_doen; 3 augustus 2005, 09:39.

Re: Vegetarische liposuctie

Jeroen, je plaatst URL-tags tussen de IMG-tags.
    Dit is niet de juiste werkwijze om een foto in te voegen. Herlees de sticky's nog eens en pas je post aan.

Ik kan het natuurlijk ook voor jou in orde brengen. Maar misschien vallen we dan later in herhaling met onze opmerking.
    Last edited by lut; 3 augustus 2005, 09:24.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut
      Jeroen, je plaatst URL-tags tussen de IMG-tags.
      Dit is niet de juiste werkwijze om een foto in te voegen. Herlees de sticky's nog eens en pas je post aan.

Ik kan het natuurlijk ook voor jou in orde brengen. Maar misschien vallen we dan later in herhaling met onze opmerking.

Ooops vergeten.

Comment

wat is een vegetarische liposuctie?

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Een liposuctie op foto maken is niet zo moeilijk hé.Maar ik weet niet wat een vegetarische liposuctie is.Misschien iets zonder vlees? Haar magerder maken in haar benen dan waarschijnlijk?

greetz
          <<Sallypaparazzi>>
          Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

www.sallyphotographics.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sallypaparazzi
            Een liposuctie op foto maken is niet zo moeilijk hé.Maar ik weet niet wat een vegetarische liposuctie is.Misschien iets zonder vlees? Haar magerder maken in haar benen dan waarschijnlijk?

greetz
            <<Sallypaparazzi>>
            inderdaad een liposuctie (zo gemakkelijk?? hoe dan?) zij zelf is een vegetariër vandaar dat het er niet echt vlezig mocht uitzien...

Comment

Working...
            X