Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoshop menu's flikkeren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Photoshop menu's flikkeren

Ik heb een nieuw beeldscherm aangekocht ( het oude gaf na 19 jaar de geest) maar nu flikkeren mijn menu's in Photoshop, alles ( in PS) verloopt ook veel trager dan voordien.
    Oude scherm had nog een DVD-D aansluiting nieuwe een HDMI, Ik heb wel een kabel van HDMI naar DVD-D moeten gebruiken daar ook mijn computer alleen DVD-D heeft.

Dit lijkt me een hardware probleem. Toch is het nuttig de nodige info mee te geven. OS-versie, PS-versie, enz. Als het PC/Windows is dan denk ik dat je in de richting van drivers moet zoeken, ofwel van wat mijn onlangs overleden forumvriend (Red Falcon) noemde: graka (grafische kaart). Met Mac heb ik zoiets nog nooit meegemaakt.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4) - iPhone XR (iOS 18.4) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4)

Comment

Volgens mij, gaat het over een compatibiliteitsprobleem tussen het scherm en de grafische kaart. Om te beginnen, probeer de recentste driver van de GK te installeren. Als het niet lukt, zoek naar een GK met HDMI-poort, maar die moet compatibel met het moederbord zijn. En uiteindelijk... een nieuwe computer.

Comment

GTrotter : blij dat je mijn vermoeden bevestigt.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4) - iPhone XR (iOS 18.4) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4)

Comment

Ik heb hem op 30,000 Hz gezet en nu werkt alles weer zoals ik het gewend was, voorlopig dus geen nieuwe computer

Comment

Working...
          X