Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flickr

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flickr

    Ik heb recent een nieuw (gratis) account geopend bij Flickr (voor een groep mensen) via een nieuw mail-adres (....@outlook.com). Alles verliep vlotjes. Nu, een week later kan ik met de juiste gegevens niet meer inloggen, en krijg ik de melding dat die gegevens niet juist zijn....
    De site blijkt ook dat mail-adres niet te kennen, want vragen naar een nieuw wachtwoord, brengen ook geen soelaas. Iemand een idee ??? Ik heb deze vraag ook gesteld aan de help-desk van Flickr, maar nog geen antwoord....

  • #2
    Heeft waarschijnlijk iets te maken met die verschillende IP adressen die inloggen?


    Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

    Comment


    • #3
      ik vermoed dat het niet de bedoeling is om een gratis flickr account te delen
      Vroeger ook eens over nagedacht --- er zijn wel wat discussies te vinden - bvb : https://www.flickr.com/help/forum/en-us/97746/
      Geen idee ook of je tegelijk aangelogd kan zijn vanop x plaatsen - ik vermoed dat het ergens wel problemen zal opleveren
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Misschien heeft iemand uit de groep zonder te vragen/vertellen wat aangepast?

        Comment

        Working...
        X