Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe pc of laptop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe pc of laptop

    Zoals de titel zegt, nieuwe pc of laptop nodig, mijn desktop-pc is in (permanente) staking.
    vereisten:
    Vlot werken in lightroom
    SSD-schijf van 1Tb
    plaats voor 1dvd-lezer/writer (eventueel extern)
    plaats voor 1 of 2 extra schijven (data apart en foto’s apart, ook eventueel extern)
    deftig (maar geen cinema) geluid via externe speakers

    budget maximaal 1900€

    Suggesties?

  • #2
    Ik heb een 2 jaar geleden mijn desktop vervangen en het is uiteindelijk dit type geworden;
    DELL XPS 8940 met 32GB geheugen en met de GPU van NVIDIA GeForce RTX 3060 TI 8Gb.
    En 2 HD's. Eentje voor Windows en mijn documenten de andere voor de foto's.
    Backups doe ik op externe USB HD's die ik op andere locaties bewaar.

    Voldoende USB poorten en de grafische kaart is meer dan goed genoeg voor wat jij vraagt.

    Zeer tevreden van en nog steeds toegang tot updates.
    Begin dit jaar problemen gehad met hun updateproces en een service ticket gemaakt bij hen (was reeds uit garantie) en 's anderdaags al iemand van de support aan de lijn gehad.
    Die vroeg mij in het engels of ik liever in het nederlands wou geholpen worden maar dan ging het een dagje later zijn.
    Hebben mij toen een tijdelijke oplossing gegeven en gingen mij verwittigen wanneer het definitief ging opgelost zijn. Hebben mij daarna ook effectief verwittigd.

    Ondertussen zijn de specs weer anders.
    Bekijk de Dell XPS desktop, opnieuw ontworpen voor topprestaties, eindeloze uitbreidbaarheid en snelheden tot 4800 MHz, of koop alle computerdesktops op Dell.com.


    Succes met de zoektocht en uiteindelijke beslissing.
    Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
    M.v.g. Marc

    Comment


    • #3

      Ik heb me toch laten gaan en een dikke desktop laten samenstellen.
      MSI PRO Z790P-wifi moederbord met Intel i7 processor, 64Gb RAM, 2 SSD’s van elk 2 Tb, graka msi geforce ntx 4060 ventus.
      Vroeger stak ik die dan zelf in elkaar, maar voor de 90€ werk dat deze pc-boer aanrekent laat ik het werk doen.​
      Last edited by pol parasol; 18 september 2024, 20:39. Reden: Mobo type

      Comment

      Working...
      X