Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Luminar NEO

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Luminar NEO

    Vandaag een serieuze upgrade gehad van Luminar NEO.
    Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Versie 1.19.1 (op Mac toch)?
    Ik heb op de launch dag zelf (was dat niet 25 april?) de update gedaan.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

    Comment


    • #3
      1.19.1 is inderdaad al een tijdje uit ...

      Jaja

      Verstuurd vanaf mijn SM-A725F met Tapatalk

      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #4
        Oeps, dat bewijst dat ik al enige tijd geleden nog met dat programma bezig ben geweest.
        Mijn excuses.

        PS: Voor Windows zitten we aan 1.19.0
        De Mac's schijnen altijd iets voor te zijn.
        Last edited by Red Falcon; 9 mei 2024, 10:12. Reden: PS:
        Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Ik overweeg om ook met Luminar Leo te gaan werken op mijn nieuwe laptop . Voor een heb ik altijd met Adobe CS 6 gewerkt op mijn PC . Heel waarschijnlijk is er een groot verschil met de CS6 ?

          Comment


          • #6
            Ik gebuik Neo als plug-in voor Photoshop/Lightroom. Enkel Neo is ontoereikend voor mijn workflow maar het heeft wel een aantal leuke features als plug-in.

            Jaja

            Verstuurd vanaf mijn SM-A725F met Tapatalk

            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
              Ik overweeg om ook met Luminar Leo te gaan werken op mijn nieuwe laptop . Voor een heb ik altijd met Adobe CS 6 gewerkt op mijn PC . Heel waarschijnlijk is er een groot verschil met de CS6 ?
              Kunt ge toch niet met elkaar te vergelijken, ze vullen elkaar wel aan.
              Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
                Ik overweeg om ook met Luminar Leo te gaan werken op mijn nieuwe laptop . Voor een heb ik altijd met Adobe CS 6 gewerkt op mijn PC . Heel waarschijnlijk is er een groot verschil met de CS6 ?
                Als je een programma zoekt om CS6 te vervangen, zou ik je Affinity Photo aanbevelen.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                Comment


                • #9
                  Ik heb hier op mijn 13- jarige PC de CS6 staan . Die stond op een CD- rom van in de tijd bij de fotoclub . Ik heb die installatie van de CD- rom naar een USB stick gekopieerd en wilde deze op mijn nieuwe Lenovo laptop installeren maar dat lukte niet . Het is daarom dat ik aan het uitkijken was naar een alternatief photoshop programma .

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
                    Ik heb hier op mijn 13- jarige PC de CS6 staan . Die stond op een CD- rom van in de tijd bij de fotoclub . Ik heb die installatie van de CD- rom naar een USB stick gekopieerd en wilde deze op mijn nieuwe Lenovo laptop installeren maar dat lukte niet . Het is daarom dat ik aan het uitkijken was naar een alternatief photoshop programma .
                    Dan moet je dringend eens naar Affinity photo of Pixelmator Pro kijken.
                    ...leeg...

                    Comment


                    • #11
                      Ik heb een laptop Lenovo en ik heb veel spijt van. Deze computer heeft nooit goed gewerkt. Ik zal nooit meer een computer van dit merk kopen. Daarentegen, op mijn moderne desktop computer (3 jaar oud) draait nog Photoshop CS2 en CS5. Het enige probleem is de grootte van het beeld want ik heb een 4K en ik moet op 1920x1080 zetten om een mooi beeld te krijgen.

                      Comment

                      Working...
                      X