Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

uitnodiging 60 jaar getrouwd? (opgelost!?)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• uitnodiging 60 jaar getrouwd? (opgelost!?)

Hey

Ik moet hier een uitnodiging maken voor een feest... 60 jaar getrouwd (niet ik e ). Waarom ze dat aan mij vragen, geen idee, want ik kan er zelf niets van.

Dus alle tips/ ideeën/ voorbeelden zijn meeeeeeeeeeeer dan welkom.

Ik heb een trouwfoto van toen kunnen bemachtigen...

Bedankt, groetjes!

PS. Diegene die zich aangesproken voelen verder te gaan dan een tip/ algemeen voorbeeld, kunnen altijd PM'en
    Last edited by liep; 13 juli 2005, 00:41.

Re: uitnodiging 60 jaar getrouwd?

Niemand? (t moet zo vlug mogelijk af zijn, oudere mensen zijn zo geduldig niet? )

Comment

Reeds een cliche maar een trouwfoto en een foto van nu.. met een tekstje ..
      De trouwfoto met tekst...
      Zoek eens op bd .. ?
      Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
      Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

Ik loop lastig, waarom moet ik zoiets maken, bah.

Sorry

Bedankt alvast voor de tips... En ik wil wel een combinatie van foto's maken, maar dat kan ik ook al niet...

Comment

Misschien kan je dit wel...
          Last edited by maniac; 13 juli 2005, 18:44.

Comment

Merci merci allemaal... Heb ondertussen zelf iets geprobeerd. Dit is de voorkant (achterkant komt plaats etc op)... tIs niet speciaal, maar soit... Ik ben ook maar een totale beginner... Ik probeer het zo oudbollig mogelijk te maken (wat niet goed lukt...)... Ze willen het morgenvroeg hebben, brr

Comment

Dit is het geworden (enkele gegevens gewist ) En nu hoop ik dat de "opdrachtgevers" het een beetje goed vinden... Want voor iemand die er niets van kan, vind ik dat het nog wel meevalt...

links = voorkant
              rechts = binnenkant

Alle commentaar is welkom (zo leer ik er ook nog wat van...)
              Last edited by liep; 13 juli 2005, 00:39.

Comment

Re: uitnodiging 60 jaar getrouwd? (opgelost!?)

probeer die vaas in de oude foto van de mevrouw ...
                een weg te clonen. stoort een beetje
                Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

Zeer geslaagd! Ik heb alleen m'n bedenkingen bij de tekst: moet het per sé "Waarom - Waar - Wanneer" zijn??? Dit is eigenlijk niet meer van deze tijd... Giet al de info in een mooi tekstje, en 't komt veel beter over!
                  Fuji FinePix S100fs

Comment

Bedankt bedankt... Het is misschien vrij simpel, maar ik ken dan ook niets van PS (valt het op? )

De tekst ja, die heb ik zo (per post) gekregen. Net belde mijn vriend naar zijn oma (het zijn zijn grootouders) om te vragen of de tekst zo klopte (dubbelchecken) en ze begon "het uur, het uur! Ik ben er zeker van dat het erop staat"... Ikke dat papiertje in alle richtingen gedraaid, ik zie geen uur staan hoor... Maar soit, ik heb het er dan maar bijgezet.

We gaan het EERST alle uitnodigingen drukken en dan het resultaat tonen. Goed dat ik niet mee moet Ik ben benieuwd...
                    (het is nogal een moeilijk mens, ze wou eigenlijk een foto van het gebouw op de uitnodiging?!... Ik hou mijn hart vast...)

Comment

Waarschijnlijk te laat, de opmerking rond "waar,wanneer,..." kan ik bijtreden, het is wat ouderwets. Maar als de mensen gelukkig zijn, is het al goed.

Toch vraag ik me af waarom er zoveel ruimte zit tussen "Gustaaf. . . . &Georgina"? Dat oogt niet correct.
                      Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
                        Waarschijnlijk te laat, de opmerking rond "waar,wanneer,..." kan ik bijtreden, het is wat ouderwets. Maar als de mensen gelukkig zijn, is het al goed.

Toch vraag ik me af waarom er zoveel ruimte zit tussen "Gustaaf. . . . &Georgina"? Dat oogt niet correct.
                        Daar staat de familienaam (die zou ik er ook niet opzetten, maar je moet de "opdrachtgever" soms volgen?!), maar die had ik even weggecloond... Net zoals de plaats en telefoonnummer, stel je voor dat er ineens een bende BD-ers aan de deur staat op die dag

Comment

Hoi,
                          tof gedaan

welk lettertype gebruik je voor die uitnodiging?

see you
                          Serge

Comment

Lettertype = Chapignon
                            Vond ik wel gepast voor zo een uitnodiging

Als je wil stuur ik het je door! Laat maar weten.

Groetjes

Comment

Working...
                            X