Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Terugspringen naar bureaublad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Terugspringen naar bureaublad

    Heeft er iemand een oplossing voor het terugspringen naar het bureaublad bij het openen van een map ?
    Ik werk met Photoshop 2024 als abonnement.

  • #2
    Dat ga je toch beter moeten uitleggen, vrees ik. Is dit een Photoshop 2024 probleem, of een OS-probleem? Welk OS trouwens, Mac of Windows? En wat gebeurt er precies?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Er wordt gewerkt met Wings Platinum 5.
      Na een inactiviteit van 2 jaar en het aankopen van een nieuwe PC met W.11, 64 stel ik vast.
      Als ik op het icoontje van Wings 5 op het bureaublad tik dan zie ik in een flits het openingsbeeld van Wings 5 maar springt onmiddellijk terug naar het bureaublad.
      De beheerder van dit Wings programma herkent dit euvel niet en denkt eerder aan een onstabiele Windows.
      Ik heb dat terugspringen ook met enkele mappen waar foto's instaan die ingescand zijn van dia's.
      Windows is aangekocht en meld regelmatig updates.

      Comment


      • #4
        Omschrijving van het probleem is dus programma start niet op.

        bekijk de log files van windows eens, dan zie je hoogst waarschinnlijk een geheugen conflict.

        Heb je al een keer het programma gedeinstalleerd gereboot en installatie gedaan en weer gereboot?


        Topaz Uodates en windows updates nivada studio driver wilden ook nog wel eens conflicteren maar daar heb ik de laatste tijd geen problemen meer mee.

        Comment


        • #5
          Mijn Canon DPP programma doet dit als er 2 bestanden dezelfde naam hebben maar een ander bestandstype/extentie hebben. Bijvoorbeeld img025.tif en img025.dng.

          Comment


          • #6
            IS uw Windows PC echt up to date met alles?
            Klik hier eens: Download Wings Platinum - HDAV.nl
            De versie zes doet alles vanzelf de vijf versie moet je zelf updaten.​
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Download de actuele DirectX 9 versie


              Voordat u Wings Platinum 5 downloadt, download en installeer eerst de nieuwste Directx 9 versie.
              Wings Platinum 6
              installeert automatisch de benodigde laatste versie van Windows DirectX 09c.
              Groeten Andre

              Comment


              • #8
                DirectX 9​, wel die versie zal zeker al hoger zijn op w11.

                Welke hogere versie er exact draait is dan afhankelijk van de hardware. En in principe zal directx gewoon meekomen met de windows updates zolang de secundaire hardware deze ondersteunt... Zolang je alles netjes up to date heb zal je geen omkijken moeten hebben naar directx.

                En ja een update naar wings platoum 6 zal voor w11 misschien wel een pre kunnen zijn.

                Comment


                • #9
                  Al de vorige jaren heb ik storingsvrij kunnen werken met Wings 5. Daaraan zal het dus niet liggen. Ik denk eerder aan de PC die ik vorig jaar heb aangekocht en ga dus eerst eens naar de winkel voor meer info.

                  Comment

                  Working...
                  X