Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Apple update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Apple update

Heeft iemand het nieuwe operating systeem van Apple al geüpdatet en zijn er problemen ? of loopt alles normaal ?
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
    Heeft iemand het nieuwe operating systeem van Apple al geüpdatet en zijn er problemen ? of loopt alles normaal ?
    ik hier op iMac M1 en alles verloopt (zoals in het algemeen bij Apple) perfect
    nikon coolpix s9100

Comment

Loopt als een klok, geen enkel probleem..
      Het is dan ook een Apple en geen Windows hé...

Instagram

Comment

stelde de vraag omdat een vriend van me zijn iMac 14 na de update dikwijls vast loopt
        https://fredor2.wixsite.com/my-site

Comment

Gisteren nog een update gedaan van Ventura 13.6 naar 13.6.1. Ik heb totnogtoe de upgrade naar MacOS 14 uitgesteld.
          Intussen is er 14.1 en ben ik van plan om vrij snel de sprong te wagen van Ventura naar Sonoma. Beginnen met een volledige clone te maken van de huidige toestand.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
            stelde de vraag omdat een vriend van me zijn iMac 14 na de update dikwijls vast loopt
            'Vastlopen' is voor mij niet duidelijk genoeg.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Ik draai intussen Sonoma MacOS 14.1 sinds vorige zaterdag zonder problemen.
              Ik begin nu dezelfde procedure op de iMac van mijn vrouw, die exact dezelfde configuratie heeft als ik. Eerst een volledige clone.

Comment

Working...
              X