Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Werkblad Lightroom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Werkblad Lightroom

    Het kan aan mij liggen, maar ik erger me er al een eeuwigheid aan dat de teksten van de lightroom-modules bij mij zo slecht leesbaar zijn (grijs op iets donkerder grijs). Ligt het aan mijn instellingen ? Ik zocht me al een hoedje, maar geraak er niet uit. Iemand een goeie suggestie ... of is dit gewoon eigen aan lightroom ??
    André -->Nikon D7000 + D7200 - Glaswerk Nikon 35mm en 50mm 1.8- Tamron 17-50mm 2.8 - Nikon 18-105mm, 18-200mm en 70-300mm - Samyang 8mm fisheye , verder nog vanalles - je wil het niet weten 😏

  • #2
    kijk eens onder Bewerken->Voorkeuren->interface (LR moet wel herstart worden voordat wijzigingen actief worden)

    Comment


    • #3
      Ik denk dat het mogelijk is de grootte van de teksten aan te passen. Maar het probleem is dat verschillende type teksten (titels, balken, panelen, enz.) bestaan en dat werkt niet perfect, want de verhouding tussen die verschillende teksten is niet aanvaardbaar. Ik denk dat sommige (bijv. de titels) worden te groot, terwijl andere teksten blijven klein.

      Een alternatieve oplossing zou de loep zijn, maar dat is een andere paar mouwen.

      Comment

      Working...
      X