Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Te veel is trop.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Te veel is trop.

    Zowel Luminar als ON1 smijten met nieuwe updates en die kosten veel geld, teveel voor mij.
    Ik doe niet meer mee met hun spelletje, het is voor mij ook crisis.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Zowel Luminar als ON1 smijten met nieuwe updates en die kosten veel geld, teveel voor mij.
    Ik doe niet meer mee met hun spelletje, het is voor mij ook crisis.
    Daar ben ik al lang mee gestopt... heb enkel nog ps en Lightroom voor een goed prijsje per maand...maar telkens up to date...
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Volgens mij is Adobe Creative Cloud nog altijd de meest voordelige oplossing, je krijgt heel veel voor wat je betaalt. Concurrentie lokt je met goedkope instap om je daarna te overladen met bijkomende te betalen pakketjes.

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht

        Daar ben ik al lang mee gestopt... heb enkel nog ps en Lightroom voor een goed prijsje per maand...maar telkens up to date...
        Ik hou wat ik heb maar al dat AI gedoe ben ik zat geworden, straks kunnen we met die intelligentie een foto online zetten zonder dat er een camera aan te pas is gekomen.
        En bij beiden, Luminar NEO en ON1 loopt het echt de spuitgaten uit.

        Ik heb niet voor niks 5 jaar Photoshop aan de avondschool gevolgd en dat zal ik zeker houden en daarbij, de nieuwigheden zijn GRATIS.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment

        Working...
        X